Сучасні вірші, проза, твори Літературні твори, вірші, проза на теми: кохання, любов, життя
Корзина: +0

 [Логін]
 [Пароль]
11.03.2015 11:40Роман
Фантастика  Для дорослих  Про любов  
00000
Без обмежень
© Василенко Андрій Антонович

На грані живого і мертвого

глава 5, том 2

ВИЗНАЧЕННЯ ТА НАПИСАННЯ АЛГОРИТМУ

Василенко Андрій Антонович
Опубліковано 11.03.2015 / 28355

Працюючи у своєму творчому кабінеті Олександр складав алгоритм фізичних, хімічних та математичних викладок для створення математичної моделі по мові реплікації молекул. Олександр ретельно занурився у вивчення всіх фізико-хімічних реакцій, які будуть відбуватися в автоклаві під його наглядом через електронний мікроскоп по рентгено-структурним зйомкам в час синтезу нуклеїнової кислоти.

Але для створення математичної моделі по спілкуванню з душами померлих треба ще написати математичні моделі на викладки хімічних та фізичних реакцій, а щоб їх написати то треба спочатку визначити та написати які будуть відбуватися фізико-хімічні реакції котрі будуть складати зміст мови реплікації для створення механізму реплікації нуклеїнової кислоти.

Вивчивши і, написавши фізико-хімічні реакції – мову реплікації і, знаючи розміри кожного із атомів, які входять у склад молекули, відстань та кути між атомами, Олександр став уявляти та ліпити каркаси молекул по аналогу шарикової моделі, приставляючи шарики (атоми) потрібного розміру до каркасних стержнів, повернутих на потрібний кут. Так він змінював структуру та склад молекули, підбираючи необхідні шарики – тобто молекули, а коли змінилася структура, то обов’язково зміниться і поведінка молекули. Таким чином він, підбираючи структуру майбутньої молекули кодував її генне унаслідування, тобто структуру та молекулярний склад і її поведінку. Так думав Олександр і почав писати математичну модель по мові реплікації молекул, Його подальшу думку зупинив дублікатний комп’ютерний дзвінок з міжпланетного Інтернету – це була Сніжана.

– Любий, у мене для тебе та Миколи є дуже корисна і цікава інформація. Ти зателефонуй йому – хай він приходе. А

я вже іду, – зацікавила Сніжана.

Коли Сніжана переступила поріг його творчого кабінету Микола вже був у нього.

– Давай розповідай! – аж скрикнули майже в один голос Олександр та Микола.

– Тут треба читати, – серйозно сказала Сніжана і показала на газету. – Читати будете по черзі – по одному і дала своєму любому, який вже тримав її у своїх обіймах.

Олександр сів і став читати, Сніжана та Микола пильно стежили за ним – за його мімічним здивуванням, яке раз від разу проявлялося на його обличчі.

– Що не очікував, то не очікував, а вразила приємно! – радісно сказав Олександр і передав газету Миколі.

Микола став читати, а Сніжана свій ревнивий зір перевела на Олександра, який уже стежив за Миколою і не помітив її ревнивого докору за свою щирість. Читаючи нарис Микола декілька разів коментував написане такими словами: вірно, погоджуюся, сміливо, а, потім зупинився і став коментувати прочитавши в нарисі таку думку:«Там, згідно розробленої українським вченим Опанасенко Миколою нової теорії єдиного поля ефіру: «Фізика ефіру» душа, існуючи, черпає енергію із ефіру. Живе самостійно за рахунок енергобіозу аж доки народжується нове земне тіло яке своїм електромагнітом притягує душу і втілює в мозок, в якому душа продовжує черпати енергію. Ось чому душа вічно жива».

– У цій глибоко-філософській думці закладена моя мрія і я тепер впевнений, що був на вірному науковому шляху, – радісно сказав Микола і дочитав нарис. – Здорово, молодець. От вам і є справжня фрезерувальниця філософської думки! – теж радісно виклав своє враження.

Сніжана теж була за неї дуже рада, але чомусь радість Олександра визвала в неї глибоке почуття ревнощів.

– Ну, що обговорюйте Миколину мрію, а я не буду вам заважати, – сказала Сніжана і пішла в лабораторію.

Коли Сніжана зайшла в лабораторію і підійшла до свого робочого місця, то на табло комп’ютерного устаткування побачила інформацію від Наташі із планети «SS-344». на вчорашній запит про астральне кохання. Сніжана на принтері роздрукувала відповідь Наташі. Вона була такого змісту: «Ви запитували чи це був фантастичний фільм, чи дійсно науковий. Це був науково-фантастичний фільм, але наші вчені вже майже завершують пошуки такого спілкування. Якщо вас цікавлять їх наукові теоретичні розробки та устаткування, то ви можете ними скористатися. Чекаю на вашу відповідь. Я зараз же їх для вас приготую.»

До кінця робочого дня залишилося більше двох годин. Сніжана вирішила зайнятися поезією. А Микола та Олександр стали писати математичну модель по мові реплікації. Їх творчі уми працювали у ритмі з часом, який до кінця робочого дня непомітно для них сплив, як вода. Сніжана встигла написати і зняти на ксероксі свій поетичний твір. Олександр та Микола ще продовжували ламати голови над написанням математичної моделі по мові реплікації. Сніжана вирішила зайти за ними.

– Досить ламати голови. Гайда додому, – жартівливо сказала Сніжана і дала роздруковану на принтері відповідь від Наташі.

– Це вже цікаво! – сказав, прочитавши Олександр і віддав Миколі.

– Добре, – сказав, прочитавши Микола. – Я в понеділок до тебе прийду, ми вдвох допишемо математичну модель по мові реплікації і заодно дамо запит на розробки їхніх вчених. А тепер по коням та додому, – жартівливо додав він.

Вони закрили лабораторію і пішли додому. Їх зустрічав чотирнадцяти поверховий будинок.

– Олександре, скажи це ж ми вже через тиждень як п’ять років мешкаємо в цьому будинку А хтось мовив коли справляли новосілля, що через кожні п’ять років будемо справляти ювілейні новосілля? – запитала Сніжана

– Це говорив Сергій Никифорович, – сказав Микола за-ходячи першим у ліфт, який розвіз їх по квартирах.

м.Дніпропетровськ 28 10 – 30.10.2014
НадрукуватиПортфоліо автора
*Збереження публ. для прочитання пізніше
11.03.2015 Проза / Роман
На грані живого і мертвого (глава 4, том 2)
11.03.2015 Проза / Роман
На грані живого і мертвого (глава 6, том 2)
Чудово Добре Посередньо
Найновіше
09.12.2016 © Кисиленко Володимир / Новела
Думки
09.12.2016 © Маріанна / Мініатюра
Чорно-біле
09.12.2016 © Олег Корнійчук / Оповідання
Утилізатор
08.12.2016 © ГАННА КОНАЗЮК / Мініатюра
Знайомство з сюрреалізмом
07.12.2016 © Титаренко Оксана Олександрівна / Мініатюра
Щастя
На грані живого і мертвого (Том II)
11.03.2015
На грані живого і мертвого - СПІЛКУВАННЯ З ДУШЕЮ ЛЮДИНИ (глава 1, том 2)
11.03.2015
На грані живого і мертвого (глава 3, Том2)
11.03.2015
На грані живого і мертвого (глава 5, том 2)
11.03.2015
На грані живого і мертвого (глава 7, том 2)
Сподобалось? Підтримай Автора, поділись посиланням:
Рейтинг: Відсутній
Переглядів: 31  Коментарів:
Тематика: Проза, роман,
ОБГОВОРЕННЯ
Мене звати: 
Закріплений коментар
Коментар відвідувача стає доступним для ознайомлення лише з дозволу Редактора
БЛОГ "ВІЛЬНІ ТЕМИ"
06.12.2016 © роман-мтт
Що ви читали з Герберта? Поділіться враженнями. +13
27.11.2016 © Каранда Галина
Підвищення мінімалки - чергове "благо", або "де собака зарита" +59
25.10.2016 © роман-мтт
Укрзалізниця: тарифи - ніщо, романтика - наше все!!! +39
09.10.2016 © роман-мтт
Зомбі-Україна: про альтернативну Україну +89
ВИБІР ЧИТАЧІВ
06.01.2012 © Т. Белімова
23.02.2013 © Тетяна Белімова
03.12.2011 © Т.Белімова
17.12.2014 © Микола Васильович СНАГОВСЬКИЙ
26.03.2012 © Піщук Катерина
22.12.2012 © Каранда Галина
Літературне інтернет-видання "Проба пера" ставить за мету сприяти розвитку української культури та мови. У нас можна відшукати твори українською та російською мовами сучасних авторів України. Всі доробки віршів, прози, публіцистики друкують завжди самі автори або редактори за їх особистою згодою. На літературному порталі тільки вірші та проза сучасників.
© "Проба Пера" | 2008-2016
admin@probapera.org

Редакція сайту не завжди поділяє погляди та політичні вподобання дописувачів, тому відповідальність за зміст творів несуть самі автори.
«Проба Пера» - це культурний простір без ненависті, в якому повага між учасниками найвища та беззаперечна цінність.
©  Авторські права на твори застережені і належать їх авторам
© Передрук матеріалів в електронних ЗМІ та на веб-сайтах дозволений тільки за наявності гіперпосилання на probapera.org
© Право на передрук творів у паперових ЗМІ та іншій поліграфічній продукції (а також відтворення у будь-який спосіб в аудіо чи відео форматах) належить авторам і дозволений лише за їх письмової згоди