Сучасні вірші, проза, твори Літературні твори, вірші, проза на теми: кохання, любов, життя
Корзина: +0

 [Логін]
 [Пароль]
14.08.2015 01:32Ліричний вірш
 
914173
Без обмежень
© Серго Сокольник

Ранньоосіннє

Серго Сокольник
Опубліковано 14.08.2015 / 30467

Нас веде по стежині

Споконвічне сумління, 

І обпалені трави

Ріжуть ноги у кров...

Одяглась батьківщина

У червоно-осіннє, 

І злітає у далеч

Довоєнна любов...

Наші душі закуті. 

Наші долі розбиті. 

Наче сни Маргарити

Про наступну весну...

І поранений Майстер

У бажанні зустріти

Заплітає в долоні

Молоду сивину...

І не хочеться вірить, 

Що кінчається літо...

От воно і скінчилось...

Та його й не було...

Все закінчиться миром. 

Тільки серце розбите, 

Мов душа, розболілось...

Наче все... Відлягло...

НадрукуватиПортфоліо автора
*Збереження публ. для прочитання пізніше
13.08.2015 Поезії / Жартівливий вірш
Пародія на вірш чарівної Мальви
15.08.2015 Поезії / Ліричний вірш
Ночной звонок
Чудово Добре Посередньо
Найновіше
08.12.2016 © Панін Олександр Миколайович / Драматичний вірш
Призначення (Фентезі)
08.12.2016 © Маріанна / Верлібр
Холодно
08.12.2016 © Костенюк / Вірш
Англія в 1819 році
08.12.2016 © Георгій Грищенко / Вірш
Молитва крутих грішників
08.12.2016 © Панін Олександр Миколайович / Драматичний вірш
Езотеричне
Ліричний вірш
14.08.2015 © Наталка Янушевич
Серпнева ностальгія
14.08.2015
Ранньоосіннє
13.08.2015 © Олександра
Моє видіння
Сподобалось? Підтримай Автора, поділись посиланням:
Рейтинг: 2.88 (МАКС. 5) Голосів: 34 (9+1+4+17+3)
Переглядів: 117  Коментарів: 58
Тематика: Поезії, Ліричний вірш
ОБГОВОРЕННЯ
Мене звати: 
Закріплений коментар
Коментар відвідувача стає доступним для ознайомлення лише з дозволу Редактора
 21.08.2015 01:25  © ... для Настя Косинзяна 

О! Аналогія))) Фільм з П"єром Рішаром НЕ УПУСКАЙ ИЗ ВИДУ. Сцена- як Рішар з подружкою на сцені отого балету...не зовсім звичайних акторів, скажімо так... колони рубає, шукає дипломат з документами там. А режисер- "Випускайте на нього поліцію"! І- поліція до нього (зверху форма, знизу- балетні юбки і трико)... А він їх сокирою відганяє...Зал просинається... А в залі продюсери, один-"Он губит наш спектакль!" Інший-"По моему, он его спасает!")))

 21.08.2015 00:53  © ... для Настя Косинзяна 

Що робиться... Натовп шаленіє, скиглить, вищить, скандує- КРИТИКИ!!! КРИ-ТИ-КИ!!! КР-Р-Р-Р-РИТИКИИИ!!! Сюр повний... І що б це воно? Як- колективне божевілля в одній цікавій країні земної кулі))).. Чи  (пожежа в борделі) "-Води!!! -Води!!! Води!!! -А в дєсятий- ШАМПАНСКАВА І МАМЗЄЛЄЙ!!!" Виконання доволі топорне якесь... А те, що критика давно діє- і на понюх не бачать... Ото ж..."ПІСАТЄЛІ- ІНЖЕНЄРИ ЧЄЛОВЄЧЄСКІХ ДУШ"!!!... Які там інженери... Охо-хо... Піду... Наллю п"ятдесят крапель... валеріанки... І прослєзюсь.

 20.08.2015 23:48  Настя Косинзяна для © ... 

...ого... почитала ось тут коментарі - просто психологічний нарис можна писать...:) Такий резонанс... Однак це свідчить ,очевидно, про непересічність твору - по-перше... І про справді якесь внутрішньосайтівське так би мовити протистояння - по-друге... Рівновеликих велечин: Поета та Великих-з-Іменами...:)
...а щодо критики - тут просто: автору варто відкрити рахунок і писати критичні статті та замітки згідно встановленого ним прейскуранту - за платню... як і діють у нас Визнані Критики.....:))  

 20.08.2015 14:42  Тадм для © ... 

Безумовно! :) 

 20.08.2015 13:11  © ... для Тадм 

Сонечко!!! Ну я вже на цю тему стільки понаписував...Перечитайте. І тут... І не тут... А щодо якоїсь там "геніальності"... Не варто переоцінювати своїх сил. Але ТИМ БІЛЬШ НЕ ВАРТО ІХ НЕДООЦІНЮВАТИ. Це вже тоді садо-мазо якесь.) Згодні?)))

 20.08.2015 08:31  Тадм для © ... 

Добре, що Ви в цілому позитивно ставитесь до критики, оскільки люди, переконані у власній геніальності, лякають. трішки дуженько :) 

 19.08.2015 14:20  © ... для Каранда Галина 

О Господи... Далася Вам (та й не лише Вам) тая "критика"... Ви ще раз (уважно) перечитайте моє відношення до цієї, підкреслюю, слизької і брудної теми... Написано чимало і далеко не лише тут... Критикувати Вас? Що, тут нема кого критикувати, хто на цю критику заслуговує в 100 разів більше за Вас? Чи немає тих, хто себе сам призначив на цю почесну посаду? Ви ж розумна жінка. Облиште...

 19.08.2015 14:15  © ... для Каранда Галина 

А Ви ж мене і так читаєте, Галино))) І- чому мене НЕ ЧИТАТИ? Я цікавий автор) 

 19.08.2015 14:14  Каранда Галина для © ... 

ого, то потрібна заявка чи офіційний дозвіл? Ну, заявку вимагати - це все одно, що пред"являти вимогу читати мене. А от дозвіл - будь ласка. На критиків ніколи з палицею не нападала). 

 18.08.2015 22:54  © ... для Олександр Новіков 

От ЦІКАВІСТЬ я не задовольняю, Олександре. Як буде ПОТРЕБА- то може... Коли і якщо час буде. Бо- підкреслюю- не люблю цього зайняття, А в значній мірі взагалі вважаю його непотрібним. 

 18.08.2015 22:48  © ... для Тетяна Чорновіл 

О, Таню... Ви ж знаєте- завжди Вам радий... Дякую...) 

 18.08.2015 22:48  Олександр Новіков для © ... 

цікавість стосовно Вашого вміння критикувати =) 

 18.08.2015 22:46  Тетяна Чорновіл для © ... 

Вірш досконалий. Моє "чудово"! Лікуйте Ваше розбите серце! 

 18.08.2015 22:44  © ... для Олександр Новіков 

Ну, задоволення цікавості- не мета критики, Олексадре) Це- не до мене) 

 18.08.2015 22:41  Олександр Новіков для © ... 

у мене декілька цілей: задовольнити свою цікавість, підвищити свій рівень через здорову критику, та повчитися критикувати, бо не маю запасу критичних слів не для себе 

 18.08.2015 22:24  © ... для Олександр Новіков 

Олександре. Ми з Вами мало знайомі, дещо Ваше я (поки що дуже поверхово, вибачаюсь) промоніторив... Ви пишете непогано й оригінально. І, як я дивлюся, до себе відноситесь доволі критично і не без долі іронії. То навіщо Вам моя критика? Я ж, як казав, не люблю критикувати людей просто ЗАРАДИ КРИТИКИ. Відволікатись від власної творчості я не хочу... І не маю стільки часу...От інша справа- бажаєте, щоб я Вас читав? Тобто у коло друзів? Так чи ні? Читатиму. А там- МОЖЕ І КРИТИКНУ (самі ж дозволили))) ) Як буде за що... 

 18.08.2015 21:58  Олександр Новіков для © ... 

вибачте, що втручаюсь, та це загальна пропозиція, чи тільки для Тадм? Хотілося заявку подати. Без всяких, просто цікаво почути критику =) 

 18.08.2015 21:46  © ... для Тадм 

Знаєте, сонечко, я не хочу бути критиком... Бо я критикую гостро і влучно. І не зважаючи на чиїсь дуті авторитети. Це багатьом не сподобається. Скажу ще. Панує певна думка,що я не люблю "критику". Це не зовсім так. Коли критикують одного, при цьому співаючи осанну іншому, притому саме там, де ця осанна співається, взагалі нема чого читати, то я ставлю під сумнів критичні якості даного "критика". І не лише критичні. Це взагалі дурно тхне. Тому (це стосується не Вас)- я сприймаю ЛИШЕ НЕЗААНГАЖОВАНУ КРИТИКУ. До того ж- розумну. Не піар, не крикливий комент, а саме ЯКІСНУ КРИТИКУ. І- виважену. І- толерантну. Інше- це, пардон, ботва якась, а не критика, погодьтесь.А критикувати самому...Як хто хоче чути критику від мене- хай подає заявку. Можливо- критикуватиму. Хоч це й дуже відволікає від творчості, а я тут саме заради творчості знаходжусь. Дякую Вам)))

 18.08.2015 15:40  Тадм для © ... 

Можливо, не зовсім точно розумію концепцію сайта, але на мій погляд Проба призначена для початківців, і виставляють вони твори саме для того, щоб почути враження про них. І якщо є очевидні ляпи іноді промовчати (проігнорувати) ще гірше, ніж сказати. Головне говори титактовно. Хтозна, може справді потрібна кнопка "хочу, щоб критикували/не хочу, адже всі люди різні. В будь-якому разі якщо бачитимете в моїх щось не те пишіть 

 18.08.2015 15:08  © ... для Тадм 

Абсолютно з Вами згоден. Поезія взагалі річ тонка і ефімерна. От я, наіть якщо побачу чийсь ЯВНИЙ "ПРОКОЛ", ще сто разів подумаю, чи варто людині це сказати. Може, вона вже сама його побачила? А може, ще сама повернеться до цієї теми... Головне тут- не травмувати, тим більше, якщо людина слабка, не нав"язати їй свою думку замість її думки. Бо свою думку можуть відстоювати не всі. Мені приємне спілкування з Вами. Дякую))) 

 18.08.2015 15:00  Тадм для © ... 

Добре, Сергію. зрештою дійсно, може саме означена метафора для когось стане родзинкою твору, ну а те, що не сприйнялася мною, так суб"єктивність сприйняття на те вона й суб"єктивність, тож не зважайте. А взагалі цікаво, напише автор щось, а потім це щось починає жити своїм життям... хтось побачить сенси, ракурси, акценти, про які автор і не здогадувався :)Саме тому напевно, з одного боку, подобається спостерігати, як читачі сприймають твір, з іншого - не люблю різноманітні рецензії, в яких стверджується, що автор хотів сказати те, показати - оте тощо. Адже часто автор і сам не знає, чому написалось саме так 

 18.08.2015 13:03  © ... для Тадм 

А я що, казав, що то Ви оцінювали? Жодним чином...І ми обоє знаємо- хто цей "хтось".Аби тій "хтосьці" колись соромно останок життя не було.. Ми ж дорослі люди... Тепер шодо теми.Я бачу, тут не обійдеться без розкриття МОГО БАЧЕННЯ. Інакше Ви мене так і не зрозумієте.Я з повагою ДЛЯ ВАС поясню. От дивіться. Цей вірш, підкреслюю, вірш НАСТРОЮ. От ви присіли, наприклад, на скамійку, і думаєте... У Вас (ну, якщо не образив ніхто, чи грошей нема, чи нога болить) що, одна думка в голові? Це я на прикладі. Як о...

 18.08.2015 08:35  Тадм для © ... 

Ого, оце Вам наліпив хтось двійок! Звичайно ж твір тут ні до чого, то хтось прагне "насолити". Особисто мені дуже сподобався тут початок, ось оце "Нас веде по стежині
Споконвічне сумління,
І обпалені трави
Ріжуть ноги у кров...
Одяглась батьківщина
У червоно-осіннє,
І злітає у далеч
Довоєнна любов..." За нього 12 з +, але оте "Заплітає в долоні молоду сивину... стосовно Майстра зіпсувало все враження. ну не вимальовується в уяві цей образ і все, абсурдний він для мене, ну і повтори... тому взагалі ніякої оцінки не ставила. 

 18.08.2015 00:23  © ... для Каранда Галина 

Мовчу. Як Химка. Мабуть, Суслова не любите...))) 

 18.08.2015 00:19  Каранда Галина для © ... 

Блін, тим більше як брежнєв). БЕЗ ЦЬОМ!!! Я розумію жарти, просто деякі слова не люблю. Особливо коли вони не в тему.

 

 18.08.2015 00:10  © ... для Каранда Галина 

Ото такої!!!))) Я З ПОВАГИ Ваше ім"я ВИСОКИМ ТИТЛОМ написав, Галино))) Так... То коменти вже різні, кажете??? То чого чекати??? То куди ховатись??? Піду, мабуть, хильну... 50 крапель валеріанки...)))Цьом! (для непосвячених- це я ЦЬОМ- ЯК БРЕЖНЄВ СУСЛОВА))) ) 

 17.08.2015 23:58  Каранда Галина для © ... 

Щось я лякаюся, коли своє прізвище бачу підвищеним шрифтом).. А коменти в мене можуть бути дууууже різні. Тому не спішіть їх любити. Суворий після порталу міг би запросто психологом підроблять. Терпіння в нього нереальне, але випробовувати я б не радила... Тому тему краще б закрити. Тим більше, що вже всі визнали високу якість цього вірша)). 

 17.08.2015 23:46  © ... для Настя Косинзяна 

Як бачите- не всім))) Я тут вже писав про особливості оцінювання, коли воно "заказне", як і дещо з коменту, доречі (любі ТАДМ та КАРАНДА ГАЛИНА, це- аж ніяк не до Вас. От ваші коменти- ЛЮБЛЮ) А пану Суворому- спасибі за об"єктивність. Я вже вирішив, що він не зрозуміє і не розбереться. Зрозумів. 

 17.08.2015 23:37  Настя Косинзяна для © ... 

...чудовий осінній вірш... подобається 

 17.08.2015 22:49  © ... для Богдан Чернігівський 

Однозначно ніяк))) 

 17.08.2015 22:46  © ... для Оля Стасюк 

Шановна Оля. Для Вас- особисто повторю (чи розкрию таємницю). У ЦЬОМУ ТВОРІ, (як і в інших моїх творах, доречі) НЕ СПОДОБАВСЯ Я. Зрозумійте це. Так буває. Я НЕ СПОДОБАВСЯ))) 

 17.08.2015 17:26  Оля Стасюк для © ... 

Поняття не маю що не сподобалося комусь в цьому творі, дуже люблю такі мелодійні, заколисуючі поезії. Автору респект!) 

 17.08.2015 17:14  Богдан Чернігівський для Суворий 

Ну, і як після цього подавати свої вірші "на конкурс". Тут і їжачку в тумані зрозуміло, що він "пролітає". Знаєте, є такий анекдот:
"Їжак - горда птаха.Не полетить, доки не пнеш". ))) 

 17.08.2015 12:54  Каранда Галина для Суворий 

Якось тут надто примітивно застосовано, як для обдуманих дій з певною метою. І викликає зворотню реакцію. Зроблено просто з якоїсь дитячої злості, аж ніях не піар технологія. Охолонути б усім. 

 17.08.2015 12:53  © ... для Суворий 

Це відомо. Знаєте, я про себе особисто скажу, як я коменчу(це коли взагалі коменчу). Трохи з гумором, хочу вловити сутність вірша і підкреслити, так би мовити. Або просто дати людині приємний знак). Я НІКОЛИ НІКОГО НЕ КРИТИКУЮ. Ніколи. Тим більше не оцінюю. Людина має завжди отримати карт-бланш. Розумна людина сама себе критикуватиме. Дурна ніколи ніякої критики не сприйме. У цій моїй схемі посада критика випадає, як непотрібна. Та це, підкреслюю, ЛИШЕ МОЄ БАЧЕННЯ, я його нікому не на"язую. Взагалі, КОМЕНТИТИ і КРИТИКУВАТИ- речі доволі різні, погодьтесь. 

 17.08.2015 12:41  Суворий для © ... 

Спотворювання рейтингів і голосуваннь - це класичний приклад спроби нав`язати іншим чужу думку. Один з найбрудніших методів. Класика чорного піару. Хтось не цурається маратися заради благородної мети. Маккіавелі задоволено вовтузиться в домовині, його справа живе і процвітає. 

 17.08.2015 12:17  © ... для Суворий 

Та мені не цікаве оцінювання, пане Суворий. Я пишу, щоб МЕНЕ ЧИТАЛИ. Скільки людей, стільки думок. Аби думки незаангажовані були. Дякую))) 

 17.08.2015 12:06  Суворий для © ... 

Судячи з оцінок, схоже, що хтось крепко не дружить з Вами або з власною головою... Будемо думати, як з цим боротись... Об`єктивністю оцінювання тут і не пахне.

 17.08.2015 11:10  © ... для Тадм 

Ше хвилинку. Я про оті" оцінки". й не казав би, та для ПРИКЛАДУ. От Ви хіба вважаєте ЩО ЦЕЙ ТВІР НА ДВІЙКУ? Тут останнім часом не було незграбних творів, у яких навіть суть не вловлювалася, про мову написання не кажу? Нічого, в них п"ять. ТО Я ПИШАЮСЬ СВОЄЮ ДВІЙКОЮ. А Ви мені особисто як автор і людина ПОДОБАЄТЕСЬ)))

 17.08.2015 11:04  © ... для Тадм 

Суть конфлікту? А він у мене є? Нема в мене ніякого конфлікту. Абсолютно. Торкнувся якось ненароком"касти нєпрікасаємих", та й все. "Вот и результат- трое поросят"))) Я ПИШУ ВІРШІ. От і все.) Дякую. Радий Вам на своїй сторінці) 

 17.08.2015 08:09  Тадм для © ... 

я взагалі про це не задумувалась:). напевно хотілось просто Вас переконати, що в мене немає жодної підстави ставитись до Вас, як і до будь-якого іншого автора тут, упереджено. Я не зовсім розумію, точніше зовсім не розумію суть та причини Вашого конфлікту з іншими авторами тут, але, чесно, не маю жоднісінького бажання долучатися до цього. Хочеться з усіма жити мирно і отримувати задоволення від спілкування. Чого і Вам бажаю (задоволення в смислі) 

 17.08.2015 08:03  Тадм для © ... 

Безумовно, Ви не зобов"язані реагувати на все, тут ніхто цього й не жде. Якщо думка видається слушною - реагують, підправляють, ні - забувають про неї, оскільки це ж Ваше "дітище" :) 

 16.08.2015 23:34  © ... для Каранда Галина 

Знаєте, я якось не зважаю ні на оті "оцінки", ні на тих, хто їх ставить, Галино. Цей вірш- мелодійний вірш настрою))) 

 16.08.2015 23:32  Каранда Галина для © ... 

Я категорично не згодна з тими , хто в цьому вірші поставив погані оцінки. З зауваженнями Тадм згодна повністю, але в цілому вірш хороший, навіть дуже.  

 16.08.2015 12:53  © ... для Тадм 

Сонечко, от вже кому-кому. а Вам критикувати дозволю))) Але зрозумійте і мене. Я АВТОР, маю власну думку. І відстоюватиму її. Як Джордано Бруно))) Цьом Вас!

 16.08.2015 12:50  © ... для Тадм 

А чому ви вважаєте, що я так не зробив? Взагалі, мені цікаво, яке враження до одної і тої самої речі у різних, так би мовити, аудиторях) 

 16.08.2015 08:19  Тадм для © ... 

Перечитала. перечіпаюсь через ті ж моменти, що й тоді. :(. Якщо виникає враження, що ставлюсь упереджено можна зробити так: розмістіть вірш на сайті, де Вас ніхто не знає (якийсь новий ресурс). Послухайте, що скажуть там. Особисто я колись тут зареєструвалась не під власним ім"ям якраз для того, щоб почути об"єктивну оцінку своєї творчості (щоб ні мої знайомі, ні мої студенти, натрапивши випадково, не залишали схвальних відгуків, щоб підтримати, втішити :) тощо

 15.08.2015 23:40  © ... для Тадм 

А мені- ВСЕ подобається. Вірш досконалий. Перечитайте. Незаангажовано. А Вам- цьомик)

 15.08.2015 12:18  © ... для Тадм 

Дякую за комент. Справді- ВАМ ДЯКУЮ. З великою повагою поясню свою позицію в питанні літ. критики. Як і те, чому сам не критикую нікого (Ви помітили це? Трохи для однієї людини було деяке виключення, але ця людина САМА ПОСТАВИЛА СЕБЕ ПОЗА БУДЬ-ЯКОЮ КРИТИКОЮ, а це, погодьтесь, вже ТРОХИ ІНШЕ) Ото ж. Як в Євангелії від Матфея? "...спершу винь ломаку зі свого ока..." От дивіться. Людина написала твір. Так? Так. Значить, думала, працювала. Значить- ЛЮДИНА РОЗУМНА (якісь орфографічні помилки в рахунок не бере...

 15.08.2015 09:54  Тадм для © ... 

аа, ясно, або хвалити, або мовчати ;). мабуть Ви не прихильник редагування творів? запам"ятаю! 

 14.08.2015 12:55  © ... для Тадм 

Ну от такий вже я автор) Як є, так є))) Прошу любити і жалувати) Дякую.

 14.08.2015 12:32  © ... для Богдан Чернігівський 

Та настрій такий, Богдане. Я людина настрою))) 

 14.08.2015 12:21  © ... для Деркач Олександр 

Ні, дозволю собі не погодитись))) 

 14.08.2015 12:20  © ... для Деркач Олександр 

Дякую за комент, Олександре. Цікаві смислові зауваження охоче сприйму. І поважаю Ваше бачення. Проте й від свого не відступаю)Бо АВТОР все ж- Я)

 14.08.2015 10:39  Тадм для © ... 

гарний початок, потім намудрували. Так не зовсім зрозуміло, як це "заплітає в долоні" і надто багато підряд скінчилось у різних варіантах. псує враження 

 14.08.2015 09:23  Деркач Олександр для © ... 


"Нас веде по стежині 

Споконвічне сумління,  

І обпалені трави 

Ріжуть ноги у кров. . .  

Одяглась батьківщина 

У червоно-осіннє,  

І злітає у далеч 

Довоєнна любов. . . "  


на цьому  можна було зупинитися, гарний короткий вірш був би...

 14.08.2015 08:58  Максимів Галина для © ... 

знайомі відчуття.... 

 14.08.2015 08:05  Богдан Чернігівський для © ... 

Відлягло - і добе. Тільки рано ви - про осінь. Ще літо он яке палюче!  

БЛОГ "ВІЛЬНІ ТЕМИ"
06.12.2016 © роман-мтт
Що ви читали з Герберта? Поділіться враженнями. +9
27.11.2016 © Каранда Галина
Підвищення мінімалки - чергове "благо", або "де собака зарита" +53
25.10.2016 © роман-мтт
Укрзалізниця: тарифи - ніщо, романтика - наше все!!! +36
09.10.2016 © роман-мтт
Зомбі-Україна: про альтернативну Україну +88
ВИБІР ЧИТАЧІВ
10.12.2010 © Тетяна Чорновіл
03.05.2011 © Наталі
03.02.2014 © Віктор Насипаний
23.12.2011 © Тетяна Чорновіл
04.01.2012 © Тетяна Чорновіл
02.10.2011 © Тетяна Чорновіл
Літературне інтернет-видання "Проба пера" ставить за мету сприяти розвитку української культури та мови. У нас можна відшукати твори українською та російською мовами сучасних авторів України. Всі доробки віршів, прози, публіцистики друкують завжди самі автори або редактори за їх особистою згодою. На літературному порталі тільки вірші та проза сучасників.
© "Проба Пера" | 2008-2016
admin@probapera.org

Редакція сайту не завжди поділяє погляди та політичні вподобання дописувачів, тому відповідальність за зміст творів несуть самі автори.
«Проба Пера» - це культурний простір без ненависті, в якому повага між учасниками найвища та беззаперечна цінність.
©  Авторські права на твори застережені і належать їх авторам
© Передрук матеріалів в електронних ЗМІ та на веб-сайтах дозволений тільки за наявності гіперпосилання на probapera.org
© Право на передрук творів у паперових ЗМІ та іншій поліграфічній продукції (а також відтворення у будь-який спосіб в аудіо чи відео форматах) належить авторам і дозволений лише за їх письмової згоди