Сучасні вірші, проза, твори Літературні твори, вірші, проза на теми: кохання, любов, життя
Корзина: +0

 [Логін]
 [Пароль]
23.02.2017 21:54Політика та суспільство
Про політику  
11000
Для дорослих (18+)
© Брама

Революція чи еволюція?

Секс чи робота?.. Якщо поєднаємо ці дії, то це буде созідання із заплющеними очима: що там воно буде, лише б не закінчувалося. Революція є сексом, із тою лише різницею, що він (секс) – збочений. Гомосексуалізм у всіх його проявах. Якщо у керма стають педерасти, то вони виховуватимуть собі подібних. І про толерантність можна забути ... Ні, вони не стануть гвалтувати наших чад, трахкаючи у задній прохід, вони проведуть таку агітацію і пропаганду, що люди педерастію стануть сприймати, як дещо само собою зрозуміле. Щось на зразок релігії ...

Є у народі таке прислів`я: яке йшло – таке й здибало. Народна мудрість. Твоя, НАРОДЕ, мудрість. Так чому ж вона забута? ВОНО (сатання) йшло на вибори, і ВИ – дибали, і зрештою, одне одного здибали. Аби ви не дибали за шмат ковбаси та кіло гречки, мали б нині спільні інтереси. А так, кожен лишився, скажемо так, при власних інтересах. Тож треба дати відповідь собі, а чи не має місце схожість із Юдою, що продався за тридцять срібляків?

Порушуючи принцип: не розворушувати непотріб, що плава на поверхні, – потрібно розвинути цю тему, бо виникає підозра про значну сліпоту. (Не були б сліпцями, вовків не вибрали б). І слова не треба підбирати, бо, як сказав Маркс, щоб пролетарій міг оцінити своє становище, треба на нього вказати. Це – для незрячих, дебілів же слід, (можливо) мордою тикать у лайно.

Мораль завжди є породженням практики, бо завжди несе в собі нормування. Занормуватися можна до крайнощів, тому що практика співіснування продукує інтерес, почасту меркантильний. Етика ж, як наука, покликана виявити інтереси не стільки загалу, скільки особистості, її єства. Людина не має зациклюватися на матеріальних проблемах, а намагатися бачення світу висвітлювати через призму власних переживань. Не може бути відсторонення від реального світу, навіть не повинно бути намагань визначатися на предмет добра і зла, адже в момент такого стану всі помисли – про застосування доброчинства на практиці.

(В емоціях людей можна обізвати козлами; в такому разі можуть, взявши за барки, прийняти на свій рахунок. Хто не вважає себе таким (козлом), ніколи не відреагує, хто ж прагне сатисфакції, – вже визначився, взявши за грудки).

Мораль, як нормування, завжди породжує агресію, злобу, тому що в загальному плані неоднорідна. Тому, що пошук істини направлений назовні єства; тому що істина розглядається як річ багатоваріантна. Наука йде від доказу до доказу, етика покликана створювати доказову базу добропорядності; філософія, у своєму прагненні пояснити СВІТ, має вести до БОГА, саме: вести ДО Бога, – бо намагання моралі, скажімо, християнської, привести Бога до нас нездійсненні.

Для новонародженого нема ні Бога, ні диявола, ні заборони та спокуси пізнання Добра і Зла; у ролі змія-спокусника виступає дійсність, – той світ, до якого мав необережність потрапити. Всупереч церковній догмі, нібито новонароджені вже грішні (щось на зразок генетичної запрограмованості), в людині початково закладені зерна добра, його розуміння. Поряд з іншими інстинктами існує і інстинкт добродійства. Людина сама втілює, така прерогатива дарована Творцем.

Людині немає потреби вчитися злу, вона відає про нього все, а от добру треба вчитися. Добродійству, на відміну від злодійства, потрібна стимуляція, мораль же не викликає потуг до пошуку, до змін, лише вимагає дотримання заданих норм. Тому революційні зміни моральних устоїв зазделегідь приречені на невдачу, бо руйнуються напрацьовані індивідуумами етичні дороговкази, способи і методи передачі набутого досвіду прейдешнім поколінням. Революційна ломка усталених традицій породжує бузувірів-збоченців, доцільність таких змін можлива лише при державному бандитизмі.

Так що не будемо звинувачувати український революційний Майдан, адже не породив він недолюдків, лише – прогнав. На жаль – лише ...

Україна. 2016р.
Надрукувати
*Збереження публ. для прочитання пізніше
22.02.2017 Поезії / Верлібр
До пацюків
23.02.2017 Поезії / Білий вірш
В.С.Высоцкому
Чудово Добре Посередньо
Найновіше
24.04.2017 © Іван Петришин / Психологія та стосунки
Платон "Федрус" (Давня Наука Мудрості.)
28.12.2016 © роман-мтт / Політика та суспільство
Країна-навпаки
09.06.2016 © Гаврищук Галина / Психологія та стосунки
Спадок (24.)
08.06.2016 © Гаврищук Галина / Політика та суспільство
Спадок (23)
02.06.2016 © Гаврищук Галина / Психологія та стосунки
Спадок (21.)
Політика та суспільство Про політику
03.04.2017 © Іван Петришин
Платон: Апологія Сократа (ЗАХИСТ СОКРАТА НА ЙОГО СУДІ.)
23.02.2017
Революція чи еволюція?
19.02.2017
То звідки ж ноги ростуть?
Сподобалось? Підтримай Автора, поділись посиланням:
Рейтинг: 4.5 (МАКС. 5) Голосів: 2 (1+1+0+0+0)
Переглядів: 50  Коментарів: 1
Тематика: Публіцистика, Політика та суспільство
ОБГОВОРЕННЯ
Мене звати: 
Закріплений коментар
Коментар відвідувача стає доступним для ознайомлення лише з дозволу Редактора
 25.02.2017 20:56  © ... для Тетяна Ільніцька 

Навіщо ж Ви повелися, якщо одразу запримітили провокацію? Але справа не в цьому ... Щось мені здається, Ви з тих, кому аби що, лише б упроти. Чи я помиляюся ? І ще одне. Як теза може не збігатися з назвою, якщо назва і є теза? Щось Ви наумнічали ... Але досить, бо починаю відчувати себе невдячною істотою за конструктивну критику. 

БЛОГ "ВІЛЬНІ ТЕМИ"
17.05.2017 © роман-мтт
Увага, конкурс! +20
03.05.2017 © Ковальчук Богдан Олександрович
Впусти мене +35
02.05.2017 © роман-мтт
"Світи і лабіринти" - не Кінгом єдиним +31
27.04.2017 © роман-мтт
Предзамовлення коміксу «ВОЛЯ» відкрито! +18
ВИБІР ЧИТАЧІВ
04.10.2011 © Марина
18.09.2013 © Тетяна Ільніцька
29.08.2010 © Віта Демянюк
12.04.2011 © Закохана
05.04.2012 © Т.Белімова
20.01.2011 © Михайло Трайста
Літературне інтернет-видання "Проба пера" ставить за мету сприяти розвитку української культури та мови. У нас можна відшукати твори українською та російською мовами сучасних авторів України. Всі доробки віршів, прози, публіцистики друкують завжди самі автори або редактори за їх особистою згодою. На літературному порталі тільки вірші та проза сучасників.
© "Проба Пера" | 2008-2016
admin@probapera.org

Редакція сайту не завжди поділяє погляди та політичні вподобання дописувачів, тому відповідальність за зміст творів несуть самі автори.
«Проба Пера» - це культурний простір без ненависті, в якому повага між учасниками найвища та беззаперечна цінність.
©  Авторські права на твори застережені і належать їх авторам
© Передрук матеріалів в електронних ЗМІ та на веб-сайтах дозволений тільки за наявності гіперпосилання на probapera.org
© Право на передрук творів у паперових ЗМІ та іншій поліграфічній продукції (а також відтворення у будь-який спосіб в аудіо чи відео форматах) належить авторам і дозволений лише за їх письмової згоди