Сучасні вірші, проза, твори Літературні твори, вірші, проза на теми: кохання, любов, життя
Корзина: +0

 [Логін]
 [Пароль]
02.02.2018 18:09Оповідання
Фантастика  Трилер  
Конку
Рейтинг: 4.5 | 2 гол.
Без обмежень
© Сліпокоєнко Роман

Конку

Єдиний Бог котрому варто поклонятися – це час
Сліпокоєнко Роман
Опубліковано 02.02.2018 / 44916

І

17.53

Молодий юнак у престижному коричневому костюмі мчав через парк. Позаду бігла рудоволоса дівчина. Вона все більше відставала, однак хлопець на це не зважав. Можливо, за інших обставин він і почекав, проте сьогодні все було інакше.

За сім хвилин мав завершитися ритуал пам’яті. Чекати ніхто нікого не буде. Такі правила. Вони склалися задовго до народження юнака.

Подібні дійства відбуваються у «Центрах пам’яті», котрі розташовуються за межами міст. Дістатись до них не проблема. Хоча інколи, у зв’язку із енергетичними перебоями, потяги зупинялися, а дороги – перенасичувалися автомобілями. Однак сьогодні нічого подібного не було. Все відбулося банально : юнак сплутав дні.

17.55

Хлопець різко відкрив двері. У холі було просторо, стіни розфарбовані помаранчевими квітами, а у горі красувався величезний кольоровий купол. По боках стояли шкіряні лави і шафи із книгами. Хлопчина дістав із кишені шмат паперу та перевірив :

«Західний центр пам’яті. Кімната к-123. Початок о 17.30».

Все вірно.

– Встигли, – важко дихаючи мовила дівчина. – Куди далі?

– Вниз. За вказівником.

За хвилину вони були у потрібному кабінеті.

– Вітаю! Ми вже хотіли розпочинати без вас. – Мовив чоловік у чорному костюмі.– Мене звати пан Ростислав. А вас звати пан Костянтин і пані…

– пані Марина, – перебила дівчина.

Костя не став слухати працівника центру, а швидко підійшов до столу. На великій сталевій таці лежало тіло чоловіка. Він був одягнутий у звичайнісінький чорний костюм, а його обличчя виражало спокій та впевненість у тому що все буде добре. Чоловік був молодим та дужим. Мав широчезні плечі та добрячі кулаки. За документами йому було 44 роки, а на вигляд – до 30.

– Де він помер?

– В опері. Під час концерту. Лише почав грати на гобої, як рухнув на підлогу…

– Шкода… Він напевне дуже засмутився, що не встиг виконати свою партію, – сам до себе мовив Костя. – Музика – це його справжнє життя.

– Пам’ятаєш, – мовила Марина. – Коли ми познайомилися він намагався навчити мене грати на Джембе? А в мене ніяк не виходило тримати ритм і він постійно сердився.

– Ага. Ніщо так не засмучувало батька як халтура у музиці. Він постійно говорив про математичну точність і бив мене по руках за дрібні хиби.

– Батьки… – тихо мовила Марина.

– У вас лишилася хвилина, – мовив Ростислав. – Завершуйте прощання.

Костя уважно поглянув на батька. Взяв його за руку. Прощаючись поцілував у чоло. Він відчував лише холод тіла та якесь незвичне відчуття у середині. Його батько був одним із найпопулярніших музикантів, мав сотні знайомих, деякі із них звалися друзями. А сьогодні з ним прощається три людини, одна із яких на цьому заробляє кошти. Чудово.

Найбільш боліло за матір. Підсвідомо Костя відчував, що вона мала приїхати, примчати, прилетіти, щоб побачили що сталося із її коханим. Однак знову пустота. Другий рік поспіль від неї немає жодної звістки. Батько завжди говорив, що її час настане раніше, годинника не зупинити, а тим паче не втекти.

– Перед кремацією заберіть металеві предмети. – холодно мовив Ростислав.

– Що? – не зрозумівши перепитав Костя.

– Заберіть із шиї кулон та застібки із сорочки.

Костя завмер на секунду, а потім швидко забрав речі. Застібки були срібні. Він подарував їх батькові на день народження. Вони були певним талісманом і чоловік одягав їх на кожен концерт. Застібки чудово пасували для великих урочистостей.

Кулон був подарунком від матері. Його батько не знімав, навіть, підчас сну. Одного разу він розповідав, що це не просто прикраса, а схрон пам’яті. Все що із ним відбувалося пов’язано із цією цяцькою.

– А кишені ви перевіряли?

– Це не входить у компетенцію нашої компанії.

Костя дістав гаманець, кілька папірців та мундштук. Батько завжди носив на концерти із собою запасні деталі до музичних інструментів. Ніколи не знаєш що тебе чекає підчас виступу.

– Все? – нервово запитав Ростислав.

Костя та Марина в останнє поглянули на тіло чоловіка і одночасно кивнули у знак згоди.

Ростислав відкрив масивні двері печі та відправив тіло у камеру кремації.

Одна така машина спалювала тіло за 10 годин. Всього у «Західному центрі пам’яті» діяло п’ять тисяч подібних камер. Проте, їх було катастрофічно мало. Деякі тіла чекали свою чергу до десяти днів.

– Урну із решками ви заберете особисто чи надіслати поштою? Все буде готово о 15.00.

– Буду особисто.

– Тоді тримайте талон. Урну отримаєте у кабінеті у-67. Якщо решки не будуть забрані через 10 діб, вони будуть знищенні згідно законодавства.

Марина здивовано поглянула на Костю. Вона не могла пригадати коли увели подібний закон. Хоча інстинктивно знала, що місць для зберігання подібних речей банально не вистачало.

– Добре…

– Також вам необхідно явитися сьогодні у кабінет с-301 на 18.10 для врегулювання питань спадщини. До зустрічі!

– Сподіваюся, ми з вами не побачимось.

– Розумію, – додав Ростислав та покинув кабінет.

Костя в останнє поглянув на величезну піч, взяв за руку Марину та попрямував до юриста. Лишилось оформити спадщину і можна тяжко видихнути.

с. Хацьки Січень 2018
10.02.2018 Проза / Оповідання
44 оповідка 2231 року (1-5 розділ) / Оповідання | Сліпокоєнко Роман
Попередня публікація: 26.12.2017 Проза / Бувальщина
Не нова поліція / Бувальщина | Сліпокоєнко Роман
НадрукуватиПортфоліо автора
*Збереження публ. для прочитання пізніше
Чудово Добре Посередньо
Найновіше
20.08.2018 © Леонід Пекар / Оповідання
Побажання
20.08.2018 © Наталія Старченко / Повість
Уривки життя. Фінал
19.08.2018 © Іван Петришин / Повість
Ейлін Ченґ: "Розмова у Вагоні" (Сучасна Китайська Література)
19.08.2018 © Савчук Віталій Володимирович / Мініатюра
Човни
19.08.2018 © Іван Петришин / Новела
Еілін Чен: Розмова у Вагоні (Китайська Література)
Оповідання Трилер
06.03.2018 © Арсеній Троян
Тропічна самотність
02.02.2018
Конку
17.10.2016
Шлях до світла
Сподобалось? Підтримай Автора, поділись посиланням:
Рейтинг: 4.5 (МАКС. 5) Голосів: 2
Переглядів: 88  Коментарів: 20
Тематика: Проза, Оповідання
ОБГОВОРЕННЯ
Мене звати: 
Закріплений коментар
Коментар відвідувача стає доступним для ознайомлення лише з дозволу Редактора
 02.02.2018 21:12  © ... для Каранда Галина 

юхххху....це ж моя основна мета))) 

 02.02.2018 20:42  Каранда Галина для © ... 

Заінтригували) 

 02.02.2018 20:30  © ... для Каранда Галина 

Ну рік я спеціально вивіз щоб при додаванні було 44. А далі не можу сказати 

 02.02.2018 20:18  Каранда Галина для © ... 

2231
2+2=4
3+1=4
44 

 02.02.2018 20:06  Каранда Галина для © ... 

Рік? Щось я розучилася загадки розв`язувати) 

 02.02.2018 19:59  © ... для Каранда Галина 

І знову ні) Між іншим частина відповіді закладена у назві 44 

 02.02.2018 19:37  Каранда Галина для © ... 

Квартал?) Як 95-й, тільки 44-й?:) 

 02.02.2018 19:27  © ... для Каранда Галина 

Ну у мене 44 це не людина, і навіть не чортяка)) 

 02.02.2018 19:23  Каранда Галина для © ... 

Десь так. Я серію не вгадала, є ще про " мєлкіє пакості" . Там 44- го значно більше) 

 02.02.2018 19:18  © ... для Каранда Галина 

Так, кумедний і мабуть у двічі старший за мене) 

 02.02.2018 19:03  Каранда Галина для © ... 

Прикольний мультик)

 02.02.2018 18:54  © ... для Каранда Галина 

Ні, не бачив)) 

 02.02.2018 18:50  Каранда Галина для © ... 

:)) ЛАДНО, чекатиму твору з поясненням)).
Мультик про чортеня номер 13 бачили? Там був 44-й :) 

 02.02.2018 18:48  © ... для Каранда Галина 

Назва буде пояснюватися у творі) Тому тоді буде не цікаво читати) Так. Населення України швидко зменшується, на тлі загального збільшення. І це сумно 

 02.02.2018 18:43  Каранда Галина для © ... 

Тоді пояснюйте назву 44.... 

 02.02.2018 18:43  Каранда Галина для © ... 

Населення України так же динамічно зменшується... позаминулого року довелося побувати в Києві на в крематорії на похороні. .. ну не самій кремації, звісно. Цілком православний обряд, тільки що без ями... але вцілому відчуття контейнера було. Враховуючи чергу... 

 02.02.2018 18:39  © ... 

То назва "44. Оповідка 2231 року".

Всього вже написав 10 розділів. Лишилося два) думаю у кінці опублікую на пробі все разом) 

 02.02.2018 18:37  Каранда Галина для © ... 

44... а де попередні 43?????:)

 02.02.2018 18:24  © ... для Каранда Галина 

Дякую, що прочитали. У других розділах будуть підійматися й інші речі, тому думаю близько 200 років норм) Але населення планети дуже динамічно зростає 

 02.02.2018 18:17  Каранда Галина для © ... 

До того йдеться... 200 років - то ви ще забагато й дали... думаю, саме так і буде, але значно раніше... 

БЛОГ "ВІЛЬНІ ТЕМИ"
20.08.2018 © Суворий
Судетська криза: німецькі війська займають Судети, чехи відступають (жовтень 1938)
19.08.2018 © Суворий
Судетська криза: мирний договір чотирьох держав підписано у Мюнхені (вересень 1938)
09.08.2018 © Суворий
Судетська криза: чехи відкидають ультиматум Гітлера, Європа мобілізується (вересень 1938)
08.08.2018 © Суворий
Проба сил: Чи Росія може воювати? (вересень 1938)
08.08.2018 © Суворий
Судетська криза: Англія та Франція примушують Чехословаччину віддати Судети (вересень 1938)
ВИБІР ЧИТАЧІВ
17.12.2014 © Микола Васильович СНАГОВСЬКИЙ
28.02.2015 © Тетяна Ільніцька
05.11.2012 © Марія Новогроцька
17.09.2014 © Софія
18.08.2018 © Анатолій Валевський
21.06.2013 © Каранда Галина
Літературне інтернет-видання "Проба пера" ставить за мету сприяти розвитку української культури та мови. У нас можна відшукати твори українською та російською мовами сучасних авторів України. Всі доробки віршів, прози, публіцистики друкують завжди самі автори або редактори за їх особистою згодою. На літературному порталі тільки вірші та проза сучасників.
© "Проба Пера" | 2008 - 2018
admin@probapera.org

Редакція сайту не завжди поділяє погляди та політичні вподобання дописувачів, тому відповідальність за зміст творів несуть самі автори ©  Авторські права на твори застережені і належать їх авторам
© Передрук матеріалів в електронних ЗМІ та на веб-сайтах дозволений тільки за наявності гіперпосилання на probapera.org
© Право на передрук творів у паперових ЗМІ та іншій поліграфічній продукції (а також відтворення у будь-який спосіб в аудіо чи відео форматах) належить авторам і дозволений лише за їх письмової згоди