Сучасні вірші, проза, твори Літературні твори, вірші, проза на теми: кохання, любов, життя
Корзина: +0

 [Логін]
 [Пароль]
12.04.2018 10:16Кінофільм
 
Анігіляція
Рейтинг: 5 | 2 гол.
Без обмежень
© Дарія Китайгородська

Анігіляція

Дарія Китайгородська
Опубліковано 12.04.2018 / 45714

Цього разу – «Анігіляція», картина за трилогією Джефа Вандермеєра «Зона Х».

Книги ще не читала, а от фільм сподобався. Пояснюю, чому.

1. Аномальне явище, практично катастрофа глобального масштабу у перспективі – люблю катастрофи ;)

2. Похід в аномальну зону – таємниче, незвідане, пригоди, страшне – ще один плюс.

3. Команда, яка вирушає в дослідницький похід, складається тільки з жінок. Це цікаво, бо зазвичай такі історії розповідають про чоловічі пригоди, де є щонайбільше одна жінка. Тут можна побачити поведінку жінок в нестандартних ситуаціях та екстремальних умовах і порівняти з діями чоловіків.

4. Сценаристи та режисер, звісно, пильно вивчали і «Сталкера», і «Соляріс», і «Дум», і «Хижака» і ще кільканадцять картин подібної тематики, але все це творчо переосмислили і віддали нам неземної краси відеоряд, настільки прикрашений невідомим, наскільки це можливо в межах людської фантазії, коли вже все давно придумане «до нас».

5. Документальні прийоми, які примушують повірити в реальність зображених подій. Подача тільки фактів, без спроби моралізаторства – це найкрутіша фішка фільму.

Висновок: якщо ви скучили за інтелектуальним екшном з елементами фантастичного жахіття – вам сюди!

13.04.2018 Рецензії / Книга
Ось я (Джонатан Сафран Фоер) / Книга | Дарія Китайгородська
Попередня публікація: 09.04.2018 Проза / Нарис
Столиця Середзем’я / Нарис | Дарія Китайгородська
НадрукуватиПортфоліо автора
*Збереження публ. для прочитання пізніше
Чудово Добре Посередньо
Найновіше
31.05.2018 © Суворий / Книга
Десниця великого майстра (Костянтин Гамсахурдія)
23.05.2018 © Суворий / Книга
По кому подзвін (Ернест Гемінґвей)
10.05.2018 © Суворий / Книга
Грона гніву (Джон Стейнбек)
26.04.2018 © Суворий / Книга
Німецький ядерний проект (Девід Ірвінг)
25.04.2018 © Саня Малаш / Книга
Мова – не калька, але чому щастя у штанях?
Кінофільм
25.05.2018
Темні часи
12.04.2018
Анігіляція
29.03.2018
Прибуття, 2016
Сподобалось? Підтримай Автора, поділись посиланням:
Рейтинг: 5 (МАКС. 5) Голосів: 2
Переглядів: 22  Коментарів: 4
Тематика: Рецензії, Кінофільм
ОБГОВОРЕННЯ
Мене звати: 
Закріплений коментар
Коментар відвідувача стає доступним для ознайомлення лише з дозволу Редактора
 12.04.2018 19:00  © ... для роман-мтт 

Тішуся, що наші думки співпадають :) 

 12.04.2018 19:00  © ... для Наталія Старченко 

Рада, що стала в пригоді :) 

 12.04.2018 12:36  Наталія Старченко для © ... 

Дякую, зацікавили) 

 12.04.2018 12:28  роман-мтт для © ... 

дивився, годне кіно. 

БЛОГ "ВІЛЬНІ ТЕМИ"
19.06.2018 © Суворий
Чехословаччина в лабетах Москви (квітень 1938)
18.06.2018 © Ковальчук Богдан Олександрович
Розвиток мови — ознака її життя
18.06.2018 © Суворий
Смерть убивці Симона Петлюри (березень 1938)
17.06.2018 © Суворий
Кінець українізації: російська мова з другого класу (1938)
ВИБІР ЧИТАЧІВ
12.04.2011 © Закохана
27.11.2014 © Серго Сокольник
16.06.2018 © Наталія Старченко
18.09.2013 © Тетяна Ільніцька
20.01.2011 © Михайло Трайста
24.04.2013 © Тетяна Ільніцька
Літературне інтернет-видання "Проба пера" ставить за мету сприяти розвитку української культури та мови. У нас можна відшукати твори українською та російською мовами сучасних авторів України. Всі доробки віршів, прози, публіцистики друкують завжди самі автори або редактори за їх особистою згодою. На літературному порталі тільки вірші та проза сучасників.
© "Проба Пера" | 2008 - 2018
admin@probapera.org

Редакція сайту не завжди поділяє погляди та політичні вподобання дописувачів, тому відповідальність за зміст творів несуть самі автори ©  Авторські права на твори застережені і належать їх авторам
© Передрук матеріалів в електронних ЗМІ та на веб-сайтах дозволений тільки за наявності гіперпосилання на probapera.org
© Право на передрук творів у паперових ЗМІ та іншій поліграфічній продукції (а також відтворення у будь-який спосіб в аудіо чи відео форматах) належить авторам і дозволений лише за їх письмової згоди