03.08.2021 11:58
for all
20 views
    
rating - | no usr.
 © Все Для Нуш

Інформатика 4 клас, НУШ

Інформатика 4 клас, НУШ Козак Л. З.

Підручник «Інформатика, 4 клас» 2021 р. призначений для нової української школи (НУШ), для закладів загальної середньої освіти 4 року навчання. Автор: Козак Л. З. Складений за новою програмою. Мова: українська. Видавництво: «Літера ЛТД», Київ. Рекомендований Міністерством освіти і науки України. Скачати книгу для ознайомлення можна через посилання нижче.


Скачати підручник


Зміст підручника НУШ Інформатика 4 клас:

Вітаю вас, любі четвертокласники і четвертокласниці!

Спілкування: реальне та віртуальне

1. Цифрові пристрої для спілкування та співпраці

2. Програми для онлайн-спілкування

3. Створюємо та відсилаємо листи

4. Моя інтернет-безпека

Перевір себе

Навчання та співпраця в інформаційному світі

5. Шукаємо інформацію для навчання.

6. Визначаємо достовірність інформації

7. Співпрацюємо в мережі. Авторське право

8. Створюємо текстові документи

9. Вносимо правки і форматуємо текст

10. Плануємо діяльність. Списки

11. Такий важливий абзац

Перевір себе

Цифровий світ. Далекий і близький

12. Мої віртуальні подорожі

13. Позначаємо цікаві місця на карті

14. Готуємо зображення до використання

15. Розповідаємо цифрову історію своєї подорожі. Колаж зображень

Перевір себе

Дані та їх опрацювання

16. Незвичайна подорож: люди в історії цифрових пристроїв

17. Подорож усередину комп’ютера

18. Інформація та дані. Шукаємо дані на комп’ютері

19. Зберігаємо інформацію. Кодування

20. Люди та пристрої. Передаємо дані

21. Перетворюємо та опрацьовуємо інформацію

22. Опрацьовуємо текстові дані в таблиці

Перевір себе

23. Створюємо модель

24. Подаємо числові дані в таблиці

25. Подаємо дані графічно

26. Виконуємо обчислення над даними

Перевір себе

Алгоритми і програми

27. Події, дані та результати. Проєкт «Цифрова музика»

28. Умови і датчики. Розгалуження

29. Цикли з умовою. Проєкт «Насаджуємо ліси»

30. Програми з циклами та розгалуженнями. Проєкт «Мої фінанси»

31. Заперечення. Проєкт «Весняне сонечко»

32–33. То як же працюють програмісти? Підсумковий проєкт «Подорож Україною»

Перевір себе

Натхнення: STEM і STEAM. Для тих, хто хоче вміти більше

1. Гра «Двійкове кодування»

2. Гра «Шифрувальник»

3. Гра «Піратський корабель у пошуках скарбів»

4. Гра «Закодуй фігуру»

5. Гра «Мозаїка»

6. Гра «Табличка множення»

7. Проєкт «Дивна витинанка»

8. Проєкт «Вежа»

9. Проєкт «Мудрий циркуль»



«Літера ЛТД», Київ, 2021 р.

Обговорення

Візьміть участь в обговоренні

  • Поскаржитись