Сучасні вірші, проза, твори Літературні твори, вірші, проза на теми: кохання, любов, життя
Корзина: +0

 [Логін]
 [Пароль]
04.02.2013 16:36Вірш
 
90000
Без обмежень
© Каранда Галина

Мене завжди не слухалися фарби...

Каранда Галина
Опубліковано 04.02.2013 / 15266

Мене завжди не слухалися фарби:

Стікалися докупи акварелі,

За контури вилазила гуаш.

Тому давно я вигнала за двері

Безглузду мрію – малювать  пейзаж.


Лиш схематично олівцем накину:

Отут нехай садок тремтить тривожно,

І винуватить  дощ  серед зими.

Нічний  ліхтар, хитаючись безбожно,

Похмуру тінь вихоплює з пітьми.

Лубни 4.02.2013
НадрукуватиПортфоліо автора
*Збереження публ. для прочитання пізніше
04.02.2013 Поезії / Вірш
Зима невчасно скрапує водою...
06.02.2013 Привітання / З днем народження
Татові
Чудово Добре Посередньо
Найновіше
03.12.2016 © Костенюк / Вірш
Візники каміння
03.12.2016 © Панін Олександр Миколайович / Філософський вірш
Взаємопроникнення
03.12.2016 © Дністран Оксана / Філософський вірш
Я просила снігу у зими
03.12.2016 © Георгій Грищенко / Вірш
Вшануємо жінку
03.12.2016 © Кучерук Наталія Василівна / Вірш
Природа - й модельєр, й дизайнер геніальні...
про життя
18.08.2011
Уже жнива!
23.01.2013
Які тут люди?
04.02.2013
Мене завжди не слухалися фарби...
12.02.2013
Я звикла – вірші пишуться самі…
Сподобалось? Підтримай Автора, поділись посиланням:
Рейтинг: 5 (МАКС. 5) Голосів: 9 (9+0+0+0+0)
Переглядів: 209  Коментарів: 46
Тематика: Поезії, вірш, акварель, фарба, пейзаж, нічний ліхтар, пітьма
ОБГОВОРЕННЯ
Мене звати: 
Закріплений коментар
Коментар відвідувача стає доступним для ознайомлення лише з дозволу Редактора
 05.02.2013 22:15  Марієчка Коваль для © ... 

якось прочитала одну пораду, якщо здається, що не виходить, треба почати малювати просто свої якісь думки, не зосереджуватися на конкретиці, не змальовувати... І обов язково щось да вийде. Да таке може вийти, що куди тому прісному пейзажу братися. Це ж творчість. Ну якщо тут про малювання взагалі йдеться. 

 05.02.2013 02:33  © ... для Марієчка Коваль 

тобто - примушувати?:) навпаки - хочеться, а не виходить. 

 05.02.2013 01:36  Марієчка Коваль 

нет глюканутий. ще вставлю - схема і пейзаж несумісні. коли вступала у вуз, то ненавиділа ті схеми, бо малювала з ранніх пелюшок. Як хотіла і як вміла. І тепер в принципі мало що змінилося. Але, головне - любити і відчувати, а не примушувати себе створити. Можливо, ті мрії зовсім не ті, а ті, що треба, треба ще відкопати у собі. 

 05.02.2013 01:23  Марієчка Коваль 

Даремно мрії виганяєте, поставте на гречку - може усмиряться, ще й порозумнішають. 

 05.02.2013 01:21  Марієчка Коваль для іміз 

)) таки так) Та одна задумка мені сподобалася. Дірка в землі, що сполучається тунелем з іншою такою ж. І театр під землею. ідеї одного дяді. якогось. а з сечою оце пам ятаю картинку, де купка хлопів пісяють в одну калюжку... екологія якась чудиться. 

 04.02.2013 22:47  Тетяна Чорновіл для © ... 

І мене не слухались фарби. Але якби здали кудись у художню школу, може б що й вийшло! Та хто там у селі про це думав! П"ятірка з малювання в школі здавалось достатньо для сільської дитини. :)) Вірш гарний! 

 04.02.2013 20:28  Оля Стасюк 

З першого класу недолюблюю гуаш. Надто густа для тривожних тіней. Класно) 

 04.02.2013 18:02  Николай Брага 

Гарний вірш) 

 04.02.2013 18:00  © ... для Володимир Пірнач 

спасибі. 

 04.02.2013 17:56  Володимир Пірнач для © ... 

..Ви мірите на метри і на літри,
на тони й грами всепланетний скарб,
а у мене світ вміщається в палітру
в одну палітру, в кільканадцять фарб..
Олександр Ірванець
Нагадали.
Гарний текст.
Дуже сподобалось.
Плюсую. 

 04.02.2013 17:11  Суворий для © ... 

Так точно... 

 04.02.2013 17:11  Тетяна Белімова для © ... 

Договорилися, Галю! От вам і лікнеп ))))))))))))))))) 

 04.02.2013 17:10  © ... для Суворий 

у мене File not found. Не з ВК ссилочка, часом? в мене комп їх відмовляється чомусь бачити( 

 04.02.2013 17:07  Суворий для © ... 

Не так давно переглянув цикл фільмів Вольдемара Янушчака про імпрессіоністів. Дуже доступно і легко розповів про Сезама, Моне, Ван Гога. Нажаль в мережі цих передач не зміг відшукати. Інколи їх повторюють по телебаченню. Рекомендую глянути якщо буде можливість.

Але наткнувся на окремий фільм цього ж автора про Мане:

 04.02.2013 16:48  Тетяна Белімова для Суворий 

Воно... Ця картина вважається втіленням філософії експресіонізму. Приклад експресіонізму в українській літературі - новели Василя Стефаника. 

 04.02.2013 16:43  Суворий для Тетяна Белімова 

Це правильно... Але це важко зрозуміти... Типовий приклад "Крик" Мунка (119 900 000 $)

 04.02.2013 16:27  © ... для Тетяна Белімова 

та я ж не сперечаюся... Але хай мене краще сфотографують, аніж вухо на лобі намалюють). Таню, не будемо сперечатися про смаки. Тим більше, що я ж дійісно не компетентна і опиратися можу тільки на свої відчуття. Може, колись воно мені й сподобається, хто знає. 

 04.02.2013 16:22  Тетяна Белімова для © ... 

Розумієте, Галю, у чому річ. Багато хто зі мною, я думаю, погодиться: коли я споглядаю картину, мені не цікаво чи точно передав художник відтінок коняки і чи натурально блискотить її шкура. Мені хочеться отримати естетичне задоволення, відтворити посил художника. Тому, коли я дивлюся картини Гогена, я розумію, що він хотів передати нам - глядачам - почуття радості від простого дитинного буття. Він не знайшов подібних картин для зображення в розвинутій Європі, але зустрів їх на Гаїті, де, на його погляд, є з...

 04.02.2013 16:20  © ... для Деркач Олександр 

та наче й розумію... та епатаж не люблю просто... ладно, умом россію нє понять...) не бийте))) всі таланти - таланти, то споживачі вередливі просто:)))))))) пішла я борщ варити!))))) 

 04.02.2013 16:12  Деркач Олександр для іміз 

Та всі течії цікаві - це все пошуки нового, і себе, і осмислення і бачення світу...кажуть якщо перебрати по крупинкам пару тон звичайної землі то назбирається пару грам золота))) так і митці колупаються хто у фарбах, хто в словах, а хтось іще в чомусь, все шукаємо, щоб збагатити свою палітру а хтось шукає для епатажу... чому ми зараз не пишемо мовою Шеченка, якби зараз хто з нас використовув постійно Шевченківськи рими то щоб це була за поезія)) різний час, інший світ - інша мова мистецтва...та ядумаю всі це розуміють))) 

 04.02.2013 16:09  © ... для іміз 

думаю, це, як і все інше - просто результат реклами. Як Могилевська колись казала : спочатку "мой мармеладанний" - фу, гадость, а як щодня крутити, дивись, вже й підспівувати починають... І правда ж... вже наче й не дратує, ні "мармеладанний", ні "чашка кофєю"... звикли, як так і треба... всі кажуть - гарно, значить, гарно... не можна ж від гурту відставати...
причому, ці гурти існують на різних рівнях. І якщо дуже хочеться в бомонд, то доведеться любити ПІНЧУК-Арт... 

 04.02.2013 16:01  Деркач Олександр для © ... 

Так це ж і нормально, є признані авторитети а вони мені не подобаються, хоч я прекрасно їх розумію і поважаю їх талант...більша половина СНГ тащиться від блатного шансону, я ні, але погоджуюсь є суперталановиті твори і в цьмоу жанрі, я вважаю Лед Зепелін най-най кращою групою всіх часів - музика, виконання, голос Планта це за гранню людського( можливо LSD))) а для когось Іосиф Кобзон, хоча я признаю його талант і голос виконавця, та сама Пугачова кумир всього СНГ, а я сприймаю тільки сонети Шекспіра та ще її пару пісень, для мене Пастернак і Висоцький найкращі поети ХХ ст. а комусь Єсєнін, Сосюра, Стус або Євтушенко...подобається чи не подобається в мене теж такий критерій, але я знімаю шляпу перед талантами навіть яких я не сприймаю або не розумію)) 

 04.02.2013 16:01  іміз для © ... 

мушу, на жаль, втікати - ще заверну до Вас!!!! 

 04.02.2013 15:59  © ... для іміз 

мовчить... але він повернеться!)) 

 04.02.2013 15:58  іміз для © ... 

отож...ну де той пан Олександр...хай нам дасть відповідь...як трактувати оці сучасні "витвори" - геніальними????))) 

 04.02.2013 15:56  © ... для іміз 

)))))) ну-ну... видать, тяжким трудом та кишеня наповнюється:)))))
та чого не зробиш заради прослить передовим меценатом... 

 04.02.2013 15:55  іміз для © ... 

))))))))))))))))))))))))))))))))))

 04.02.2013 15:53  іміз для © ... 

Галю...та там таке можна побачити у цьому Пінчукартцентрі...така фізіологічна в людей творчість "пре"...накакати - делікатно ще сказали - там ще брудніші збочення зображують...мовляв...сучасні шедеври....)))пінчук ще й премії зі своєї кишені творцям таким видає.... 

 04.02.2013 15:47  © ... для іміз 

ось-ось... і я про це... причому малюнок - то ще нічого... Як я зрозуміла з телебачення ( в реалі ж я в артцентрах не буваю), можна просто взяти пусту кімнату, накакати, вибачаюся, в кутку, покласти поряд якийсь манускрипт, поселити павучка в кутку - і сказати, що це - сучасне мистецтво, шедевр... І непосперечаєшся ж, бо символізм таки аж в лоба б"є! 

 04.02.2013 15:42  іміз 

майстерний вірш, Галино! 

 04.02.2013 15:41  іміз для Деркач Олександр 

цікаво почитати думку художника з приводу усіляких течій живопису...я в ньому - не дуже...тому коментарі Ваші, пане Олександре, всотую з великою цікавістю...я була в музеї Піросмані - люди магнетично дивляться годинами, наприклад, на його Оленя...ціною в мільйони-мільйони долларів...а на перший погляд здалося, що учень цю тваринку "навояв" на уроці малювання...тому мені за себе соромно інколи, що не бачу тих глибин в картині (чи то часом і у літерат. творі), яку треба неодмінно побачити)...або ж до прикладу відвідуєємо часом відомий "Пінчукартцентр" сучасного мистецтва - то як збагнути картину якогось там бельгійського суперхудожника, який малює пусту сіру кімнату, а на підлозі - калюжу сечі (зображення радянського союзу, вказано в інтерпретації)...? 

 04.02.2013 15:39  © ... для Деркач Олександр 

так, є дві призми - призма автора і призма читача (глядача). якщо кути поглядів різні - промені в одну точку не зберуться... тому - на кожний товар є свій купець... можна переконати в логіці, та навряд чи можна змінити смаки в зрілому віці. Я чесно дууууууже плаваю в мистецтвознавстві, тому в мене критерій один - подобається, чи ні... І навіть собі я не можу пояснити, чому в Далі я щось бачу, а в Ван Гога - не бачу нічого... Я можу навіть розуміти, ЩО автор хоче сказати, та мені не подобається, ЯК він це каже. Це, до речі, й віршів стосується. 

 04.02.2013 15:29  Деркач Олександр для © ... 

Правильно - люди домовились, тому ці картини і цінуються в основному у вузькому колі чи поціновувачів, чи тих хто знає ті правила...нижня картина теж не зовсім реалістична))), і якби Ви знали скільки шишок отримував Шишкін за свої твори, або Суріков, Васнецов))) а ще є гіперреалістичний живопис - то це признати супер талантом?))) любе реалістичне зображення всеодно несе на собі відбиток автора, який завжди комусь буде не до вподоби, то що казати вже сюр, кубизм, імпре,абстра...до речі я раніше роздумував на...

 04.02.2013 15:03  © ... для Деркач Олександр 


символізм - це те, про що люди домовилися. Люди домовилися, що червона рисочка - це негативний коментар, смайлик - це посмішка, а ОК - означає згоду... Якщо зайде людина, яка не знає про це, їй буде потрібен певний час, щоб зорієнтуватися. Так, всі символи на чомусь грунтуються, та це певний СОЦІАЛЬНИЙ досвід, становлення стійких асоціацій в суспільстві. "Хитаючись безбожно" - теж така асоціація... Не знаю, я однак не можу серйозно порівнювати картини, які сюди вставила. Може, в мене просто бідний асоціативно-символічний ряд, тому я й не можу  оцінити верхню...

 04.02.2013 14:42  © ... 

Критик:
- Ах, что это? Какая прекрасная вещь, какое видение, какая экспрессия!
Художник:
- Да? А ведь это как раз то место, о которое я вытираю краску со своих
кистей.

**********

Художник-абстракционист говорит приятелю:
- Я попал в трудное положение. Клиент, заказавший мне портрет, хочет,
чтобы я изменил цвет его глаз.
- Ну, измени, что тебе стоит?
- Так ведь я не помню, в каком месте нарисовал глаза! 

***************


 04.02.2013 14:29  Деркач Олександр для © ... 

))))))"садок тремтить тривожно" - змальовуючи дерева різних фруктових порід отой тривожний стан просто фарбами і майстерністю копіювати природу не передати)))..."Нічний ліхтар, хитаючись безбожно," - а тут треба було просто написати що ліхтар гойдався під поривами вітру))))а то попробуйте комусь пояснити як це ліхтар у Бога не вірує чи веде себе як антихрист якийсь))))...художники здавна теж використовують метафори, символи і т.д. вражаюча творчість Босха на рубежі 15-16ст. !!!! тому приклад...і не він один, на символізмі побудовані канони іконопису,сакральні, ритуальні речі(зараз би сказали промдизайн)) наповнені метафорами... 

 04.02.2013 14:12  © ... для Тетяна Белімова 

в мене трохи інша версія. Колись картини були єдиним способом передати зображення. Тому й цінувалися люди, які це зображення подавали максимально реалістично. З розвитком фотографії практична необхідність в цьому вмінні відпала. І ось тут вже кожний уявив себе художником... Бо ВМІННЯ МАЛЮВАТИ стало не головним. Головним стало БАЖАННЯ ВИСЛОВИТИ ЕМОЦІЮ. І бажання знайти жертву, яка повірить, що це - єдино вдале висловлення тієї емоції... Якщо жертва пручається - важливо дати їй зрозуміти, що вона - чурбан без...

 04.02.2013 13:58  Тетяна Белімова для © ... 

Ні, Галю, справа не в борщі. Справа в тому, що у ХХ ст. людство стикнулося із такими речами, які раніше не могло й в кошмарному сні уявити... І класичне мистецтво просто виявилося нездатним зобразити всю складність і суперечливість синтетичного існування людини. Тому й віникла картина "Крик" - обличчя людини із відкритим ротом - символ шоку людства від технічного прогресу... 

 04.02.2013 13:54  © ... для Тетяна Белімова 

) може, тому, що та дійсність всіх дістала, і всі від неї втекти хочуть?)))). Тань, ну я ж теж не в погребі виросла, чула щось і про сучасні тенденції. Та мамонт просить класики)))))) я можу попробувати якусь екзотику, навіть сподобається, та на щодень я хочу борщу)))) 

 04.02.2013 13:49  Тетяна Белімова для © ... 

Даремно ви так, Галю. Чому, на ваш погляд, сучасне мистецтво відмовилося від принципу мімезису (правдоподібного відтворення дійсності)? Подумайте над цим питанням. Як не будете знати відповіді, я вам підкажу декілька варіантів. 

 04.02.2013 13:38  © ... для Тетяна Белімова 

Таню, оригіналів не бачила, тільки картинки в книжках і в неті))))). Про Ван Гога і Шишкіна я Вам вже казала. Якби Пікассо при мені намалював спочатку такий пейзаж, що мені б захотілося в ту картинку увійти, то потім би я його й за кубики хвалила. А так - то для мене все голі королі. Наляпати щось фарбою і зробити вигляд, що там бо"зна яка глибока філософія - я можу. А от намалювати щось, схоже на оригінал - ні. Хоча стікаючі годинники мені подобаються)))))) та це, мабуть, єдине... 

 04.02.2013 13:25  Тетяна Белімова для © ... 

Галю! Ви обізнані хоч трохи із сучасним образотворчим мистецтвом? Бачили колись десь картини Гогена, скажімо? Примітивно-кубічне уявлення світу у Пікассо? Як ви вважаєте, чому вони так малювали? Вони погано вчилися? 

 04.02.2013 13:24  Деркач Олександр для © ... 

Слова теж як мазки, штрихи...хоча за картини можна отримати пристойні гроші на противагу віршам)))Художник не той хто малює, а той хто відчуває і передає свої відчуття людям всіма доступними методами і засобами...мені теж хочеться, а приходиться то графікой бавитись, то пластикою, то взагалі цеглою з гіпсокартоном))) Вірш сподобався! 

 04.02.2013 13:12  © ... для Тетяна Белімова 

дякую. просто мені іноді так хочеться фарбами! справді, на папері... а виходить - як у п"ятикласниці))))))))). 

 04.02.2013 12:59  Тетяна Белімова для © ... 

Скромність - основна окраса таланту! Згодна із цим твердженням! А ще, Галю, я переконана, що не варто себе гудити - повірте, на таке дурне й нехитре діло... Я бачу гарну пейзажну замальовку, чудову передусім тим, що у одному квінтеті (що теж не просто створити!) вам вдалося не лише подати пейзажну картину, а й настрій - емоційний підтекст. 

 04.02.2013 10:43  © ... 

Цікаві ви, дівчата... я жаліюся, що не виходять пейзажі, а вони хвалять)) 

БЛОГ "ВІЛЬНІ ТЕМИ"
27.11.2016 © Каранда Галина
Підвищення мінімалки - чергове "благо", або "де собака зарита" +33
25.10.2016 © роман-мтт
Укрзалізниця: тарифи - ніщо, романтика - наше все!!! +35
09.10.2016 © роман-мтт
Зомбі-Україна: про альтернативну Україну +83
05.09.2016 © Каранда Галина
Тест: Чи легко Ви орієнтуєтеся на сайті Проба Пера"? +77
ВИБІР ЧИТАЧІВ
10.12.2010 © Тетяна Чорновіл
13.12.2013 © ГАННА КОНАЗЮК
01.12.2016 © Уляна Чернієнко
15.01.2009 © Микола Щасливий
30.11.2016 © Микола Чат
16.11.2013 © ЗБІРКА ПОЕЗІЙ
Літературне інтернет-видання "Проба пера" ставить за мету сприяти розвитку української культури та мови. У нас можна відшукати твори українською та російською мовами сучасних авторів України. Всі доробки віршів, прози, публіцистики друкують завжди самі автори або редактори за їх особистою згодою. На літературному порталі тільки вірші та проза сучасників.
© "Проба Пера" | 2008-2016
admin@probapera.org

Редакція сайту не завжди поділяє погляди та політичні вподобання дописувачів, тому відповідальність за зміст творів несуть самі автори.
«Проба Пера» - це культурний простір без ненависті, в якому повага між учасниками найвища та беззаперечна цінність.
©  Авторські права на твори застережені і належать їх авторам
© Передрук матеріалів в електронних ЗМІ та на веб-сайтах дозволений тільки за наявності гіперпосилання на probapera.org
© Право на передрук творів у паперових ЗМІ та іншій поліграфічній продукції (а також відтворення у будь-який спосіб в аудіо чи відео форматах) належить авторам і дозволений лише за їх письмової згоди