Вбивства священиків та втечі селян в СРСР, електричний рушник, кістяк допотопної свині
23.03.1930 | № 11- Америка не хоче пускати радянську комісію.
- Закрито всі католицькі церкви.
- Муки і вбивства духовенства на Радянщині.
- Вбивство священника при вівтарі.
- Масові втечі селян і червоноармійців до Румунії.
- Криваві бої на радянському кордоні.
- Американська цивілізація вкорочує собі життя.
- Знайшли кістяк допотопної свині.
- Електричний рушник.
- Французька ощадність.
- Далі тікають з СРСР.
Америка не хоче пускати радянську комісію.
З Нью-Йорку повідомляють, що американська іміграційна влада задержала на Еліс-Айленді радянську комісію з 20 представників різних трестів та державних підприємств. Ця комісія прибула до Америки зметою закупки машин. Члени комісії одержали візи на в`їзд до США, а іміграційна влада не дає дозволу.
Правда. Іллюстрований часопис. № 11 (23.03.1930)
Закрито всі католицькі церкви.
Східна Агенція доносить: Уряд совітів у відповідь на лист Св. Отця Пія XI. роозпорядився провести закриття всіх католицьких церков на території совітів. Той указ узасаднив в той спосіб: „Демонстраційні богослужіння, наказані Папою на день 19 березня ц.р., мають характер ворожий совітам, супроти того замкнення всіх церков того дня являється відповіддю на розпорядженя Папи".
Муки і вбивства духовенства на Радянщині.
Телєграф. коресп. польськ. часоп. „Добри Вєчур" повідомляє, що прибув до Парижа віце-президент університету в Джорджтауні в Америці, Уельш, який оповідає про реліг. переслідування на Радянщині таке: Жовніри відділу ДПУ спалили живцем пермського архієрея та перед тим його вимучили. Іншого архієрея розіп`яли чекісти на хресті? а відтак відрізали йому вуха і ніс та закололи багнетами. У Воронежі арештували чекісти єпископа, людей вигнали з церкви, а єпископа в церкві повісили. В самій лише воронежській губернії розстріляно й убито около 100 духовних осіб.
Одного священника виведено в лютий мороз на вулицю, роздягнено до голого тіла і доти поливано водою, доки не перемінився в ледяний стовп.
Вбивство священника при вівтарі.
Цими днями відділ чекістів у селі Кекино на Радянщині коло естонської границі вдерся до церкви й розігнав вірних. Священника чекісти по звірськи вбили коло вівтаря.
Масові втечі селян і червоноармійців до Румунії.
З Бухарешту доносять, що через радянсько-ромунський кордон селяни втікають масово до Ромунії.
В останніх двох тижнях перейшло кордон понад 500 селян, яким Ромунія дала у себе захист. В Кишиневі інтерновано 175 втікачів-червоноармійців, а між ними 11 „червоних командирів“.
Криваві бої на радянському кордоні.
Преса приносить описи кривавих боїв на совітській границі між селянами і відділами чрезвичайки. В околиці Острог — Корець зажадали селяни від большевиків, щоб повернули їм загарбаний інвентар. Коли ті відмовили, селяни в силі 2.000 чоловік хотіли перейти польську границю. Тоді чекісти дали по них чергу й багато убили, а інших покалічили білою зброєю. Боротьба тривала цілий день, від рана до вечера чути було на цьому боці стрілянину.
Американська цивілізація вкорочує собі життя.
До 1920 р. американці жили в середньому 40 років. Та за останних 8 років життя пересічного американця вкоротилося до віку 37 літ. Таке помічення оповістив директор Інституту для продовження життя др. Евген Фіск. Коли в інших краях тривалість життя зростає, то в Америці йде до гіршого. Причиною цього, як думає др. Фіск, є американська цивілізація, яка стремиться безупинно до матеріального добробуту, а через те виснажує сили молодих людей. Наслідком такої системи людина в середньому віці вже переповнена всякими хронічними недугами серця, нирок, кровоносних судин та ін.
Знайшли кістяк допотопної свині.
Кістяк велетенської допотопної свині виставили тепер в університетському музею в д. Небраска. Свиня мусила важити бодай дві тонни, а розміром була більша від теперішнього автомобіля. Вчені кажуть, що цей кістяк має кілька мільйонів років. Само собою, що ця велет-свиня не дуже подібна до теперішніх своїх потомків. Та все ж таки уклад її кістяка належить до сімейства безрог. Найбільше ознак подібности збереглося в укладі ніг і рила. Зате хвіст цей допотопний звір мав багато довший та не закручувався він до гори. З укладу зубів пізнати, що цей Діносус (сус по латині — свиня) живився переважно рослинами. (Небраска лежить в Америці).
Електричний рушник.
На засіданню гол. санітарної комісії виділу здоров`я у варшавськім магістраті, відбувся показ електричного апарату до осушування рук без ужиття рушника. Комісія визнала цей цікавий і незвичайно гигієнічний винахід за необхідний перед усім в публічних закладах, як ресторани, цукорні, більші банки, амбулаторії кас хворих, і т. д.
Французька ощадність.
Одною з головних основ господарської та політичної могутності Франції є незвичайно розвинений хист ощадності серед французької суспільності. Перед світовою війною вартість приватних французьких ощадностей виносила 5.610 міл. золотих франків, а після війни під час інфлянції — була вартість тих вкладів чотири рази менша і виносила 9.620 папер. фр. Та вже від 1922 р., особливо після усталення франка, вартість приватних вкладів в касах ощадності, почала швидко рости: в 1922 р. виносила 10.749 міл. фр., в 1926 р. — 15.468.000.000, в 1927 вже 21.076.000.000, а в 1928 осягає вартість 26.741.000.000 папер. фр., дорівнуючи вартості передвоєнних вкладів і осягаючи щораз то більші цифри.
Далі тікають з СРСР.
В околиці Березного появився більший гурт селян української й польської народності, що втекли з більшовицького пекла, чи там з „червоного раю", як хто хоче. Втекли вони, коли відділ чекістів увійшов у село, щоб заарештувати „кулаків".
Втікачі оповідають, що населення борониться завзято перед примушуванням їх до колективів. Щораз частіше чути, що селяни вбивають комуністичних агітаторів, яких насилає влада.
Так напр. в селі Кочеволовці в часі громадського сходу (зборів), коли агент Половий по агітаційній промові став описувати господарства до колективізації, хтось стрілив до нього з вікна й убив, а сам пропав у нічній темряві.
Також жінки щораз частіше виступають проти комуністів.
Як бачимо з цього, дуже зле там селянам, хоч більшовицькі часописи, та часописи різних їх прихвостнів впевнюють, що це неправда, та що тільки з цих господарств творять комуни, що їх господарі добровільно годяться на це. А різні „Праці", „Сельроби", „Сили" дурять людей, бо так їм кажуть писати їх пани.
Та дарма! Живі свідки втікачі з „червоного раю" — відкривають їх проплачені брехні.