08.04.2012 13:03
-
436
    
  8 | 8  
 © Тетяна Чорновіл

Разовий стаканчик кави

Разовий стаканчик кави

з рубрики / циклу «ЕТЮДИ, КАРТИНКИ»

Не спить зупинка біля парку вранці, 

Здригаючись від гуркоту коліс… 

Обнявшись, вийшли з-за дерев коханці

На лавці на цілунок спромоглись. 


У зачіски заплутались листочки, 

З безмовністю засушених прикрас. 

Йому вона ледь-ледь годилась в дочки, 

А він – коханець з досвідом на раз! 


На неї, юну, погляди ласкаві, 

Підстаркуватий, млосним лив дощем, 

В кіоску їй купив стаканчик кави 

За разове кохання під кущем. 


Його поміж ковтками цілувала, 

Розбризкавши на пластик ніжний сміх 

А вдома мама у тривозі ждала. 

Подружок доні обдзвонивши всіх. 

Тетяна Чорновіл цікавиться

  • Тетяна ЧорновілМожете залишити хоча б два слова чи лайк?
  • Задонатити
  • Добровільну фінансову допомогу на розвиток проекту у вигляді довільної суми коштів, яка Вас не обтяжує, можна швидко надіслати за вказаним під кнопкою "Задонатити" посиланням

Візьміть участь в обговоренні

+++ +++
  • Зберегти, як скаргу
 04.06.2012 20:35  Сашко Новік 

жесть, стакан водки, покатав на трамваї і вся любов

 09.04.2012 22:12  © ... => Тетяна Белімова 

Я згодна! Чому ми повинні очікувати гіршого! У нас прекрасні діти (при чудових батьках!!! :)))

 09.04.2012 14:23  Тетяна Белімова => Каранда Галина 

І в мене син також, але я не радію, у хлопців вдвічі більше спокус різних, і пригод, і бійок, тьху-тьху, не доведи, Господи!

 09.04.2012 14:19  Тетяна Белімова => © 

Сумні справи, але ж це їхній свідомий вибір? Така мораль і логіка життя...

 09.04.2012 14:18  Тетяна Белімова => Каранда Галина 

Ну, звісно, райські кущі куди приємніші, але ж, як туди потрапиш заживо?

 09.04.2012 14:15  © ... => Каранда Галина 

У мене чогось 5!!!!! (при 74 ) Як це може бути??????????????? :)))))))))))))))))))))

 09.04.2012 13:59  Каранда Галина => © 

72; 8 ( і не кажіть, що у Вас 7!)))

 09.04.2012 13:47  Каранда Галина => © 

читаю, і радію, що в мене син!)))))

 09.04.2012 13:39  Каранда Галина => © 

попит породжує пропозицію.

 09.04.2012 13:37  Каранда Галина => Тетяна Белімова 

"кущі" - поняття відносне. якщо вони, як тут, під зупинкою, то брррррррррр, яка гидота. а якщо.............)

 09.04.2012 13:36  © ... => Тетяна Белімова 

"За хрумкий папірець" - то теж болюча тема. Я деякий час працювала програмісткою в готелі. Для клієнтів готелю... "роботодавець" привозив дівчат по виклику для розваг. Як виявилося, ті дівчата майже всі були студентками ВУЗу. Мами зранку відправляли їх на пари, а вони умудрялися ще й підзаробити в додаток до стипендії... ((((

 09.04.2012 13:13  Тетяна Белімова 

Ні, Галю! Кажу як філолог, що я проти розмивання норм літературної мови. Але в українській, як і в будь-якій іншій мові, є беліч рівнів - простонародний, сленговий, вузько-професійний і т.і. У мові художнього твору для відтворення чогось цілком припустимо використовувати елементи різних цих рівнів, але для чого ж їх унормовувати, в словники пхати?

 09.04.2012 13:09  Тетяна Белімова 

Шокували! Я оце вже й на себе примірила, "А вдома мама у тривозі ждала.Подружок доні обдзвонивши всіх"! Не дай, Боже, дожитись! Нічого не маю проти кохання під кущами, але описана ситуація наштовхує на невеселі роздуми...

 09.04.2012 01:17  Микола Щасливий => © 

У мене вже 6 сторінок ))

 08.04.2012 21:57  Каранда Галина => © 

точно! саме там, як завжди!) а по десятку й рахувати зручніше!)

 08.04.2012 21:54  © ... => Каранда Галина 

50 (з моїм 51), але 4 сторінки!!! Ви як завжди десь на зелених сторінках, мабуть, листаєте!

 08.04.2012 21:50  Каранда Галина => © 

оце буде 50 коментарів. 5 повних.

 08.04.2012 21:48  Каранда Галина => © 

а я бачу 5...
та як що, то доженем...

 08.04.2012 21:44  © ... => Каранда Галина 

Не 5 а 4! :))))

 08.04.2012 21:38  Каранда Галина => © 

та да, як завжди, у Вашій публікації відірвалися і про все поговорили!:) "всього" 5 сторінок!)

 08.04.2012 21:37  © ... => Володимир Пірнач 

Дуже приємно! Окрема подяка Вам за те, що тепер знаю значення слова "кул" :)))

 08.04.2012 21:35  © ... 

Ого! Скільки всяких роздумів! Дякую дуже всім, що завітали! Що не залишились байдужими до проблеми...

 08.04.2012 17:13  Володимир Пірнач => © 

Кул, дуже сподобалось)

 08.04.2012 16:10  Микола Щасливий => Недрукована 

І ви впевнені, що більшість не женуться за матеріальним достатком?

 08.04.2012 15:28  Субота Олександр 

Цілком жттєва історія.Держава відвернулась від наших дітей,тому хаос,сміттєві ідеали,зневага до батьків....

 08.04.2012 15:25  Каранда Галина => Недрукована 

можуть. та, думаю, тут не той випадок. та тут і не матеріальна зацікавленість. а дійсно сформоване уявлення, що це класно, круто, що ось яка вона доросла, незалежна, неординарна й затребувана... це нам видно, що дурна просто, а в неї -ух, - адреналін, пригоди...

 08.04.2012 15:16  Недрукована => Микола Щасливий 

Ще один стереотип.
Це нас суспільство вчить, що відносини між дорослим чоловіком та юною дівчинкою основується тільки на матеріальній зацікавленості останньої.
Хіба дівчатка не можуть втратити голову від кохання до старшого чоловіка і вірити йому, молитися на нього, робити всілякі дурниці "у парку під кущем" щоб втримати його?

 08.04.2012 15:16  Оля Стасюк 

Сумний вірш...

 08.04.2012 15:13  Каранда Галина => Микола Щасливий 

власноруч і роблю. за дорогі заклади не знаю, та в звичайних кафе у Лубнах дійсно каву ніде не варять...

 08.04.2012 15:11  Каранда Галина => Микола Щасливий 

)))))) ... хоча б у вигляді дармового стаканчика кави?

 08.04.2012 15:08  Микола Щасливий => Недрукована 

Просто не усі хочуть сидіти по 22 години за книгами 5 років, працювати і далі знову працювати важко за копійки, що мати потім, колись, результати. Краще користуватися чужими наробітками.

 08.04.2012 15:05  Микола Щасливий => Каранда Галина 

Ну я б не був такий категоричний. Базар не рахуєм, це не рахуться. А кав"ярні є, та й власноруч можна зробити непогану каву. В магазинах продають гарні сорти, але звісно треба брати в зернах.

 08.04.2012 15:04  Чернуха Любов => © 

Ох і тривожні слова, але ж правдиві! Мами вірять своїм донькам..

 08.04.2012 15:03  Недрукована 

А вірш, доречі, про вічну тему.
Молоденька дівчинка і підстаркуватий коханець.
І не обов’язково вона така вже "крута", можливо просто задурена?

 08.04.2012 14:59  Каранда Галина => Микола Щасливий 

та хто б її правильно робив! у нас, здається, навіть кав"ярні нормальної немає... тільки розчинна кругом в пакетиках. на базарі відкрили ларьок: "Елітна кава, чай" - ті самі пакетики, що й скрізь, тільки й цукор теж в пакетиках, стаканчики не пластикові, а паперові, і в 2 рази дорожче!)

 08.04.2012 14:54  Микола Щасливий => Каранда Галина 

Так-так, філіжанка, так в Львові люблять казати ))
в нас чашка, кружка... Кухоль, то вже для пива, як на мене.
А кава 270 то занадто, але ж різна концентрація буває. Якщо правильно зробити каву, то від 320 грам можна й дуба врізати ))

 08.04.2012 14:51  Каранда Галина => Микола Щасливий 

) не знаю... хіба кружка - це не КУХОЛЬ? мабуть, з філіжанки, та в нас так не кажуть. раніше її пили з малесеньких чашечок, а зараз вже з дебеленьких, грамів по 270 - 320!)
та й кава ж різна буває! думаю, у вірші йшлося не про елітну каву!) (це я так непомітно повертаю розмову до теми вірша!:))))))))

 08.04.2012 14:46  Микола Щасливий 

Доречі, ми відійшли від теми, каву з кружки п"ють )))

 08.04.2012 14:30  Каранда Галина => Микола Щасливий 

) я пам"ятаю тільки, що в магазині стояли великі рулони паперу... і все!) мене тоді покупки і фасування товару мало хвилювали!)
тим більше, що ми, як селяни, ні м"яса, ні масла не купували. а морожену рибу кілограмів по 5 прямо в авоську кидали, без упаковки!)

 08.04.2012 14:26  Каранда Галина => Микола Щасливий 

наші люди не те що сортувати, а елементарно до контейнера сміття донести не можуть! у мене тиха спокійна вуличка, де наче всі свої - і то завжди попід своїм парканом то фантики, то пляшки, то ті самі пластикові стаканчики вигрібаю! а ви кажете - 50 відсотків... та хоч би 10!

 08.04.2012 14:23  Микола Щасливий => Каранда Галина 

А в СССР маслом та м"ясом не торгували? ))

 08.04.2012 14:22  Микола Щасливий => © 

))) смішно...
для початку треба щоб держава купила смітники під кожний тип відходів, побудували заводи по переробці. А це мільйони гривень.
А далі вже можна навчати людей ділити сміття. Останнє, як на мене, не так важко (принаймні більше 50% будуть правильно робити одразу), а ось перші пункти якщо й зробимо, то за років 50.

 08.04.2012 14:20  Каранда Галина => © 

упаковку для ПРОДУКТІВ не можна робити з вторсировини.

 08.04.2012 14:18  Каранда Галина => Микола Щасливий 

от я як продавець іноді ріжу по й 100 гр масла. навіть в папір як заверну - як його людина додому донесе в своїй торбинці? воно ж розтане, розмажеться і впитається все. а те, що тече - м"ясо, риба - я ж маю його в чомусь людині в руки дати...
я все розумію про екологію...

 08.04.2012 14:15  © ... => Микола Щасливий 

Може навчимося не транжирити бездумно сміття та інші відходи, щоб була змога виготовляти упаковку з вторинної сировини!

 08.04.2012 14:14  Каранда Галина => © 

ура! я дуже рада цьому факту!) чесно! а то пишу завжди, й боюся, що неправильно!)

 08.04.2012 14:14  Микола Щасливий => © 

стопка, келих ))

 08.04.2012 14:13  Микола Щасливий => Каранда Галина 

А тканина навіщо? Люди знову навчаться турбуватися про свої торбинки, а не викидати щоразу по приходу з магазину.
... тут турбуватись треба про інше - наші ліси, яких не так багато, щоб перейти повністю на папір.

 08.04.2012 14:13  © ... => Каранда Галина 

Альтернатива буде! Паперові стаканчики вже існують! Нароблять і паперових пакетів!

 08.04.2012 14:11  © ... => Каранда Галина 

У словниках є слово стакан. Якщо Ви не довіряєте гуглівському перекладачу у якого це слово висвітлюється першим, то я щойно відкрила паперовий Російсько-Український словник Академії наук УРСР під редакцією Ільїна. Також присутні два значення перекладу: склянка і стакан.

 08.04.2012 14:11  Каранда Галина => © 

:))))

 08.04.2012 14:10  Каранда Галина => Микола Щасливий 

та заборонять з наступного року пластикові пакети. як людина - я за, а як продавець - турбуюся альтернативою...

 08.04.2012 14:07  © ... => Микола Щасливий 

Нарешті прийшла допомога!!! :))))

 08.04.2012 14:04  Микола Щасливий => Каранда Галина 

Я теж за скло, не люблю пити з пластику.
Вчені вже не раз казали, що навіть хвилини вистачає, щоб пластиковий стаканчик дав трохи хімії напою. Та й відчуття пити з пластику зовсім інші.
За рахунок кришталю, то звісно згоден, це данина моді, а не якості. Кришталь має свинець, тому він, мабуть, теж трохи небезпечний. І використовували кришталь завжди для краси, він краще "грає" світлом. Підвищити смак хрусталем точно ніхто не хотів, а от чисте скло, дійсно позитивне для напоїв, воно не вступає в реакції, тому не додає інших присмаків.
І останнє, хочу висловити свою думку про пластик і скло, не сказав би я, що пити зі скла, це круто. Навпаки, пластиком ми шкодим природі. Досить лиш порахувати, скільки за життя дехто викидає стаканчиків. А от взявши склянку, яку потім досить сполоснути, ми і не шкодим нікому, і економим. Склянка дешевша, ніж десяток стаканчиків. Доречі, скоро в Україні заборонять пластик, повернеться папір та скло, що й досить правильно.
... і дійсно, пити в ресторані с кришталю страшнувато ))) Кришталь дуже дорогий, якщо він справжній.

 08.04.2012 13:51  Каранда Галина => Микола Щасливий 

) ну да, і я ж про те! просто цікавлюсь, як це узгодити із словниками.

 08.04.2012 13:49  Микола Щасливий 

СКЛЯНКА від слова СКЛО, тому вже не може бути з пластику.

 08.04.2012 13:47  Каранда Галина => © 

У нас є одна особа, з отих "непризнаних", що щоразу "возмущається" на фуршетах пластиковим стаканчикам і вимагає кришталю!) це тим більше смішно, що навіть на фоні наших статків вона як церковна миша.
а мені так одноразовий - краще! не шкода!) не люблю дорогих речей: комплексую на їхньому фоні!)))

 08.04.2012 13:44  © ... => Каранда Галина 

Можливо! :)))

 08.04.2012 13:42  Каранда Галина => © 

та я зрозуміла, що то з щойно побаченого. та дитина, думаю, зараз така собою горда, що навряд чи жалості потребує... вона ще й подружкам похвалиться, і разом з ними ще затюкає і введе у комплекс якусь сором"язливу однокласницю, що читає Тургенєва і мирно спить у маминій оселі. от ту дитину мені більше шкода... а ця відгавкається від усіх, і від свого сумління в першу чергу. вона ж бо "крута"!

 08.04.2012 13:41  © ... => Каранда Галина 

На разовий стаканчик ніяк не скажете "разова скляночка"! :)))

 08.04.2012 13:36  Каранда Галина => © 

)) та я ж не сперечаюся!) я сама так кажу й пишу. просто цікавить це питання давно, а тут привід підвернувся поспитати!)

 08.04.2012 13:33  © ... => Каранда Галина 

Мене ситуація також не шкребе! Просто сьогодні вранці спостерігала таку пару на зупинці. Придивившись, розгледіла, що та "коханка" зовсім ще дівчатко, яке повинне було десь мирно спати в маминій оселі. Так жалко стало ту дитину.
А над ЙОГО совістю чого роздумувати? Знайшов те, що шукав.

 08.04.2012 13:26  © ... => Каранда Галина 

Хай Вам що скажуть філологи, я "склянка" до пластику не вживатиму!
Одна з багатьох помітка з інтернету:
 

Ґонта пише:   В найбільш поширеному розумінні - скляний посуд циліндричної форми, або форми надсіченого конусу - то маємо слово "склянка". 
   Але слово "стакан" все ж таки є в словнику, бо це слово може означати не тільки посуд, це може бути технічним терміном - будь-яка ємність або порожнина циліндричної форми.
 08.04.2012 13:20  Каранда Галина => Тетяна Белімова 

а тепер можна трохи не по темі? я до філологів хочу... сама пишу теж СТАКАНЧИК. своїм задавала питання: чи можна так? знаємо ж усі, що склянка, та "Пластикова склянка" якось не фуричить!) наші з мене посміялися, та внятно не відповіли. то , може, приймемо той стаканчик в літературну мову шляхом більшості голосів? зробимо його легітимним (от пан Озей словечко підказав, клас, на всі випадки!:)))))) чи вже прийняли? що філологи скажуть?

 08.04.2012 13:13  Каранда Галина => © 

ну як тут коментувати? є й таке. в роздробленому суспільстві, де давно й неодноразово перекручувалися цінності, це не дивина. Впевнена, що вона знайде, що відповісти мамі ( і в даному випадку, яка та мама, ролі вже не грає, чи дійсно обдзвонювала, чи п"яна валялася). В будь-якому разі буде заткнута й звинувачена. В нього теж совість спокійна, будьте певні. Цей стаканчик кави він розцінює як благородство з свого боку.
)схоже, з усіх героїв і свідків події найбільше ситуація шкребе саме Вас...