18.03.2012 17:54
-
272
    
  2 | 2  
 © Толік Панасюк

Прапороносець

Прапороносець
"Збоку всіх летів, виблискуючи сталлю збруї, Азазелло. Місяць змінив і його обличчя. Зникло безслідно безглузде потворне ікло, і Косоокість виявилося фальшива. Обидва ока Азазелло були однакові, порожні й чорні, а обличчя біле й холодне. Тепер Азазелло летів у своєму теперішньому вигляді, як демон безводної пустелі, демон-убивця ".
А М Булгаков.

До Азазелла не пройти. 

Приречених козлів йому одному не осилить. 

Від ваших і моїх гріхів 

Він скоро лусне, 

Або прикинеться святим. 

Козлів не шкода, 

Поки не став козлом. 

Шкода прикутого в пустині. 

Де ж ви, гулящі ісполіни, 

Плоди небесного кохання, 

Зреклися свого праотця. 

А він вам меч колись подарував, 

І научив як варто жити, 

Хто ж знав, що ваший гріх  

Йому стоятиме поперек гола, 

Бо ж мріє він не про приречених козлів, 

У нього крила трухнявіють, 

А він лише хотів любити, 

Творити диво, 

Повіривши у немічних людей. 



Дрогобич., 2012

Візьміть участь в обговоренні

+++ +++
  • Зберегти, як скаргу
 20.03.2012 16:31  Тетяна Белімова 

От тепер, Толіку, коли Ви пояснили в коментарях, багато чого прояснилось. Ще раз перепрошую, що зачепила Ваші почуття.

 20.03.2012 02:05  Каранда Галина => © 

цікава Ваша позиція...а я наче й незовсім з тими поглядами згодна, та, думаю, що кращих людство однак ще не вигадало... для людства краще боятися гріха, ніж не боятися його, що б під тим гріхом не розумілося... колись, як буде час, гляньте моє оповідання "диплом творця". воно невелике, хоч там і дві частини. цікаво б було почути Вашу думку...

 20.03.2012 01:49  © ... => Каранда Галина 

Хіба мова про мене? Я у пошуках розуміння Бога, А це християнство, де неможливі самостійні кроки, що не поволі Божій, те від Сатани, Самостійність і є гординя, що рівнозначне бунту. Вибір може бути лише один, між добром і злом. Не я підтримую такі погляди, я їх боюся.

 20.03.2012 00:52  Каранда Галина => © 

тобто Ви і вищість Бога визнаєте, і бунтуєте при цьому? а в чім тоді бунт?

 20.03.2012 00:50  © ... => Каранда Галина 

Рівень Бога недосяжний, у релігії це аксіома, а ось розвивати свідомість у правильному напрямку, це річ цікава, Та коли свідомість бунтується, виходить з під контролю, потрібно виховувати, і як тут без покарання,Тому, як би не звучало дико, мені блищий Каін.

 20.03.2012 00:35  Каранда Галина => © 

)) "час от часу не легче"
а як тоді розцінювати бажання спілкуватися не рівними собі, а з нижчими за себе?) щось ми до такого добалакалися...)

 20.03.2012 00:27  © ... => Каранда Галина 

Це не я сказав, читайте книгу буття.
Чи одинокий Бог? Ну тут хто як розуміє саме поняття Бога, В християнстві триєдинство однни, розумій як хочеш, я не теолог.
За непослух, а може за те, що послухала Змія, а це вже ревність, достатня підстава когось покарати, Це ж не якесь тобі "яблучко" а плід пізнання добра і зла, а це світогляд, можна сказати рівень Бога. Знаючи добро і зло можна розпочинати суд, А хіба можна судити Бога, А ви питаєте за що покарано.
Так, саме звідси, І перевернута п`ятикутна зірка, голова цапа, символ сатанизму теж звідси.

 19.03.2012 22:28  Сашко Новік 

цікаво

 19.03.2012 21:08  Каранда Галина => © 

Бог хотів лише спілкування ... цікава трактовка.

то Бог просто одинокий?
якщо не відповідав, а людина прагла того яблучка, щоб таки дорости до того рівня, то за що ж її покарано?

а про "зрозуміти  демона"... кому приємно, що йому увесь час козлів підсовують? та ще й з уявними гріхами...

та й євреї в своєму репертуарі: дуже зручна в них позиція!) то це звідси пішла фраза "козёл отпущения"?

 19.03.2012 20:17  © ... => Каранда Галина 

Один раз в році Євреї річний гріх свого народу покладали на голову козла відпускаючи його в пустиню. У таємничені знали, що то жертва демону безводної пустині. Звичайно шкода себе.
Я гадаю відповіді у Бога. З контексту Бог хотів лише спілкування, можливо рівень свідомості чоловіка ще не відповідав пізнанню добра і зла.
Я лише хотів зрозуміти демона, не зневажати ж їх постійно.

 19.03.2012 18:50  Каранда Галина => © 

Козлів не шкода, Поки не став козлом.- а коли стаєш козлом, шкода лиш себе, а не інших козлів...

ваший гріх
Йому стоятиме поперек гола,
 Бо ж мріє він не про приречених козлів - а мені це дивно: невже, вводячи заборону на оте яблучко, Бог хотів  бачити лиш послушання?..

У Вас тут якось дивно переплелися символи Добра і зла, не розділити. і, думається, що так і було задумано... чи я не так зрозуміла?

 19.03.2012 17:43  Тетяна Белімова 

"Козлів не шкода,
Поки не став козлом", - слова істини святої! Толіку, Ви все більше й більше герметизуєтесь, залишайте хоч декілька ключів для невтаємничених!